Annan 4v:n ja 10kk ikäisen etäisälle koko juhannukseksi.
Enkä välitä vaikka hän vie lapset mökille, jossa käytetään alkoholia. Itse lähden risteilylle, eikä mua tavoita vaikka ensiapupäivystyksestä soittaisivat.
Kommentit (6)
ottaa penikat 2 viikoksi, mikäli saa ne ensin pidettyä juhannuksen hengissä. Mä olen kännykän tavoittamattomissa juhannusristeilyllä Itämerellä.
kaikista ainakin juhannukseksi, eikä haittaa vaikka jäisivät juoppojen isovanhempiensa hoiviin mökille maanantaina kun etäisä lähtee takas töihin.
Mä ehkä tuun takas risteilyltä, ehkä en.
kaikista ainakin juhannukseksi, eikä haittaa vaikka jäisivät juoppojen isovanhempiensa hoiviin mökille maanantaina kun etäisä lähtee takas töihin.
Mä ehkä tuun takas risteilyltä, ehkä en.
Mutta itse en kyllä uskaltaisi kirjoittaa tämmöistä, vaikken taikauskoinen olekaan. Jospa oikeasti tapahtuu jotain, syytätkö itseäsi.
Ja juu, eipä kannata enää jatkaa sinun tätä. Sinä tästä vaan kärsit ei kukaan muu ;)
niin saan sitten säälipisteet lapsettomana äitinä ja saan lopultakin masennuksen takia sen tykyvyttömyyseläkkeen, jota olen halunnut ja eläkeläisen asumistuen, jolla voin asua kaksiossa vaikkei mulla lapsia enää olisikaan.
Paitsi silloin taisit puhua 2 viikosta...