Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko osaat kieltä n. 100 tunnin opiskelun jälkeen?

Vierailija
18.06.2010 |

Osaisitko kuvailla kielitaitoasi jos olet opiskellut jotain kieltä noin 100 tuntia, tai jos muistat millä tasolla olit silloin jos olet enemmän opiksellut?

Vertaisin vähän omaa tasoani, en yhtään tiedä osaanko vähän vai paljon, huonosti vai hyvin

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein pitäis määritellä? Voi olla aika mahdotonta...

No, pärjäisitkö keskustelu-tilanteessa kyseisellä kielellä? Millaisista aiheista pystyt keskustelemaan sillä kielellä?

Vierailija
2/4 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puoli vuotta sen jälkeen vielä ymmärsin mitä luin. Venäjällä on niin paljon samanlaisia sanoja kuin muissa kielissä. Kielioppia etc en muistanut, mutta mun tapauksessa riitti että opin kirjaimet. Pari vuotta sen jälkeen en kirjaimia enää tunnistanut.

Paljon oppiminen riittää siitä kuinka paljon eri kieliä osaat ennestään. Mun entinen opettaja oli opiskellut itse espanjaa 2 vuotta, 2 h viikossa ja sen kahden vuoden jälkeen opetti meille + kahdelle yo-kirjoitukset läpimenneille espanjaa. Mutta hän olikin kielinero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika huimalle.

Itse osaan hyvin yksinkertaisia keskusteluja (kysyä paikkaa tai hintaa jne.), ja tilata esim. ruokaa ravintolassa mutta yhtään vaikeammissa aiheissa putoan samantien kärryiltä

ja puoli vuotta sen jälkeen vielä ymmärsin mitä luin. Venäjällä on niin paljon samanlaisia sanoja kuin muissa kielissä. Kielioppia etc en muistanut, mutta mun tapauksessa riitti että opin kirjaimet. Pari vuotta sen jälkeen en kirjaimia enää tunnistanut.

Paljon oppiminen riittää siitä kuinka paljon eri kieliä osaat ennestään. Mun entinen opettaja oli opiskellut itse espanjaa 2 vuotta, 2 h viikossa ja sen kahden vuoden jälkeen opetti meille + kahdelle yo-kirjoitukset läpimenneille espanjaa. Mutta hän olikin kielinero

Vierailija
4/4 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä