Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan eroon huoltajuudesta.

Vierailija
18.06.2010 |

Tietääkö kukaan miten se on mahdollista? Olen siis huoltaja ja oheishuoltajina toimivat isän puolen sukulaiset, joiden luona lapsi myös asuu. Eikä kannata kysellä ja kertoa kuinka huono äiti jne olen, tilanne vaan silloin oli sellainen mitä oli ja luulin sen olevan paras ratkaisu lapselle.

Nyt kuitenkin lapsesta kasvaa toinen Gary Gilmore ja kohta joko räjäyttää jonkun koulun tai kidnappaa jonkun vauvan peittääkseen lumella. Ihan tosi. Tavataan harvoin (kerran vuodessa) mutta sekin on liikaa.

Haluan oikeasti eroon koko jutusta. Sukulaiset on aina halunneet lapsen täysin itselleen ja käytännössä kasvattaneet ihan vauvasta saakka. Tilanne oli sellainen, että syyttivät minua pahoinpitelyistä (että löisin lasta) enkä jaksanut alkaa taistella asiasta joten "luovutin" lapsen heille.

Nyt siellä on lastensuojelu puuttunut vihdoin asiaan ja lasta ollaan kai laittamassa koulukotiin tai laitokseen. Minusta ei ole mitään apua lapselle, en niin aggressiivista voisi edes kotiin ottaa ja ainoa keino päästä sukulaisista (joiden luona lapsi siis nyt on) eroon on luopua huoltajuudesta kokonaan. Miten toimin???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ihmetyttää miten lähes joka toinen kehottaa hankkiutumaan eroon lapsesta. Missä kritiikki sairasta äitiä kohtaan?

AP, jos olet oikeasti sitä mitä kerrot, menisit hoitoon ja pysyisit siellä. On niin surullista, että lapsia tulee ihmisille, jotka ovat elukoita. Eläin hoitaa lasta hetken ja jättää sitten luonnon armoille, ei ihmiset.

anonyymit kritisoivat ap:ta? Ei mitenkään. Miksi pitää kritisoida, miksei voi vaan keskittyä itse aiheeseen? En usko että netin välityksellä anonyymina kritiikin antaminen auttaa MITENKÄÄN joten miksei suosiolla jätä sitä pois ja antaa tosi elämän hoitaa sen homman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme