vauva huutaa, huutaa, huutaa...
Puolivuotias jo. Ollut järjettömän kärttyinen monta päivää. Ei nuku kunnolla, ei syö kunnolla, huutaa, huutaa, huutaa... Menee hermot ja menee järki!
Kommentit (23)
ikenet turvonneet??
suppo pyllyyn!!!
ja seuraile tapausta...
hampaitako tekis?? Toivottavasti helpottaa pian...
Jos ei normaalisti ole noin huutanut, niin jotakin on pielessä. Hampaiden tulo voi haitata kovastikin. Annahan suppo ja katso rauhoittuuko yhtään.
on tehnyt jo alas kaksi ja ylhäällä ei ole vielä merkkiäkään tulosta.
ap
Käytä yksityisellä korvalääkärillä tarkastuksessa.
niin sitten kipua jossain muualla.
maha kovalla, korvat?
seuraile ja anna särkylääkettä..jos yötkin vaan huutoo (makuuasento) niin sitten lääkäriin parin päivän sisällä!
niin pitäisi kai olla myös kuumetta tai haroa korviaan?
ap
nouse kuume!
Kokeile särkylääkettä.
Riisu lapsi alasti ja katso ettei mikään ole vikana jos jatkuu niin lääkäriin!
eikä ne korviaankaan aina haro.
Meidän vauvalla oli just molemmat korvat tulehtuneet ja siitä arvasin, kun huusi yötä päivää eikä syönyt mitään. Ei ollut siis nuhaa, kuumetta eikä haronut korviaan.
niin pitäisi kai olla myös kuumetta tai haroa korviaan? ap
jo jatkunut monta päivää eli näet että lapsella on kipua niin HETI lääkäriin. Ei tässä enää mitään tarvitse odotella. Päin vastoin, korvat voi puhjeta itsestään, jos odottelet (voi heikentää lapsen kuuloa).
eikä ne korviaankaan aina haro. Meidän vauvalla oli just molemmat korvat tulehtuneet ja siitä arvasin, kun huusi yötä päivää eikä syönyt mitään. Ei ollut siis nuhaa, kuumetta eikä haronut korviaan.
niin pitäisi kai olla myös kuumetta tai haroa korviaan? ap
mutta herännyt kyllä tavallista tiheämmin ja nukahtanut sitten tutin kanssa.
Jotenkin mun on vaikea uskoa noihin korviinkaan. Ei ole ihottumaa, ei mitään näkyvää syytä miksi huutaa.
ap
Mä olisin jo varannut lekuriajan.
Ei se lääkärin tarkastus ole koskaan turhaa...
mutta herännyt kyllä tavallista tiheämmin ja nukahtanut sitten tutin kanssa. Jotenkin mun on vaikea uskoa noihin korviinkaan. Ei ole ihottumaa, ei mitään näkyvää syytä miksi huutaa. ap
lähi aikoina? ne voi laittaa elämän hetkeksi sekasin... palautuu kyllä :)
hermostumista, turhautumista...
toi vois olla syy ainakin yölevottomuutaan..jos se haluis jo liikkua!
eikä niitä vauvaja tartte joka huudosta HETI viedä lääkäriin!!
ite tiedät parhaiten.
ellei huutamalla?
Täällä on taas näköjään näitä ystävällisiä "älä välitä, kyllä se siitä" -kahjoja neuvomassa. Sairasta neuvoa ihmistä olemaan viemättä lasta lääkäriin tällaisessa tilanteessa.
joku viesti kun vauva huutaa ja siihen pitää vastata
niin pitäisi kai olla myös kuumetta tai haroa korviaan?
ap
kallista hieman päätä vartaloa alemmas. Jos huutaa kovemmin, niin kipua voi olla korvassa. Nimittäin paine kasvaa päässä ja lisää kipua.
Minä en kyllä sinuna muutenkaan odottaisi enää yhtään. Mene lääkäriin, kerran jo kaksi päivää on huutanut. Ja sen lisäksi anna kipulääkettä.
voihan se kipu johtua jostain mikä ei näy ihon pinnalla ja lapsi ei osaa sitä vielä kertoa.
ja korvatulehdus ei tosiaan välttämättä näy tai tunnu.
Anna pari päivää särkylääkettä kolme kertaa päivässä maximi määrä ja katso helpottaako.