Käyn tällä palstalla aina silloin tällöin
hakemassa itselleni "buustia". teillä on niin käsittämättömän hankalat ja vaikeat elämät että väkisin tuntee olevansa supermamma ja todella etuoikeutettu. Elämäni on erittäin hyvää; olen naimisissa jo 17vuotta, 2 tervettä lasta, omakotitalo, pysyvä työpaikka, hyvä avioliitto ja elämä kunnossa.
Miten teillä voikin olla noin huonosti asiat!
Kommentit (6)
hakemassa itselleni "buustia". teillä on niin käsittämättömän hankalat ja vaikeat elämät että väkisin tuntee olevansa supermamma ja todella etuoikeutettu. Elämäni on erittäin hyvää; olen naimisissa jo 17vuotta, 2 tervettä lasta, omakotitalo, pysyvä työpaikka, hyvä avioliitto ja elämä kunnossa. Miten teillä voikin olla noin huonosti asiat!
Nimittäin jos Jeesus ei ole sydämessäsi ei elämäsi ole minkään arvoinen.
varma ihminen ei tarvitse esi-isien keksimiä satuja helpottamaan oloaan!
mikä voisi olla naurettavampaa! ja eletään sentään vuotta 2010! ja vielä näitä tynnyrissä kasvaneita uskovaisia vaan löytyy!
hakemassa itselleni "buustia". teillä on niin käsittämättömän hankalat ja vaikeat elämät että väkisin tuntee olevansa supermamma ja todella etuoikeutettu. Elämäni on erittäin hyvää; olen naimisissa jo 17vuotta, 2 tervettä lasta, omakotitalo, pysyvä työpaikka, hyvä avioliitto ja elämä kunnossa.
Miten teillä voikin olla noin huonosti asiat!
Ei mulla ole ainakaan huonosti asiat. Sinun viestisi kuulostaa sen sijaan vahingoniloiselta, aivan niin kuin iloitsisit siitä, että joillain menee huonosti. Onko se sinusta miellyttävän ihmisen tunnusmerkki?
koska en yllä av: tasoon
- minulla ei ole 6500 euron palkkaa
- miehelläni ei ole 80000 palkkaa
- en tilaa lapsilleni vaatteita ulkomaisista nettikaupoista
- lapseni ei oppinut kuivaksi 1 v
- lapseni on koulussa, mutta ei saa kaikesta kymppejä
- lapseni ei juokse cooperissa kolmea tonnia
- mieheni ei sano minulle, että menepä viihteelle, minä hoidan tämän illan lapsia
että odottavat kaikkea valmiiksi joltain mystiseltä taholta, esimerkiksi yhteiskunnalta. Ja kaikki mikä on heidän elämässään mennyt vikaa, on jonkun muun mystisen ulkopuolisen tahon vika, esimerkiksi sukulaisten tai yhteiskunnan.