Onko sinulla "vain" tyttöjä tai "vain" poikia?
Eräällä ystävälläni on teoria, jonka mukaan jokainen nainen toivoo saavansa tytön/tyttöjä ja että on normaalia, että "vain" poikalasten äidit ovat pettyneitä. Kiinnostaisi kovasti tietää onko tämä vain tämän yhden henkilön mielipide (jota kyllä pitää selvästi yleismaalilmallisena totuutena:)) vai onko siinä jotain perää.
Kommentit (26)
Olemassa olevia lapsia en tietysti vaihtaisi, ihan älytön ajatus.
Mutta jos kolmannen teemme, toivoisin tyttöä ihan siksi, että olisi vaihtelua ja näkisi senkin puolen. Ja ehkä aikuisena tytön kanssa olisi jotenkin erilaista (vaikeaa? ;)
Toisesta toivoin tyttöä ihan taloudellisista syistä: menee samat vaatteet, tavarat jne.
Muhun tuo teoria ei ainakaan päde, tosiaankaan. Olen niin iki onnellinen, että on "vain" niitä poikia, koska tyttöjen rimpsut vaan ärsyttävät...
mutta nyt odotan viidettä ja automaattisesti kuvittelin senkin olevan poika, ilmanmuuta, poikaahan lähdettiin "tekemäänkin", mutta, mutta tyttö on kuitenkin tulossa ja järkytykseni oli suuri ja vaikka tästä tiedosta on jo kuukausi aikaa, toivun siitä vieläkin :)
Nyt odotamme kolmatta lasta ja kaikki tietysti kyselee "Onko tyttö tilauksessa?" jne. Ärsyttävää! Meille kolmas on kolmas lapsi eikä mikään tyttö tilaus! Ihan sama kumpi tulee...
Missään tapauksessa en koe oloani "vain" poikien äidiksi. Poikani ovat ihaninta mitä tiedän...
Yhtään, ei harmita ettei ole sitä prinsessaa ;)
Minulla on vain poika, koska minulla ei ole muita lapsia.