Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kyllä se on niin ihanaa kun mieskin osallistuu!"

Vierailija
17.06.2010 |

Alan olla kurkkuani myöten täynnä sitä, että miestäni ylistetään jatkuvasti siitä, että hän toisinaan imuroi tai vaihtaa lapselle vaipan. Minua taas mulkoillaan kun en ompele itse kotiimme verhoja tai jos lattia on likainen.

Onko mies todella niin aivoton olento että se vaipan vaihtaminen on ihmeellinen saavutus?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies todella niin aivoton olento että se vaipan vaihtaminen on ihmeellinen saavutus?

Olen usein pohtinut etteivätkö miehet tajua loukkaantua siitä miten yksinkertaisisa asioita pidetään heille mahdottomina osata. Koska eivät loukkaannu vaan naama loistaen odottavat ihailua niin vastauksen kysymykseesi on pakko olla myöntävä...

Vierailija
2/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vain ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää sen itsekin miten ihmeellisen suorituksen on tehnyt ja häntä heiluen odottaa kehija ja palkintoa.

*huoh*

Vierailija
4/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tajua... Facebookissa joku hehkutti, että hänen miehensä oli siivonnut ja tiskannut ja vieläpä viikannut pyykit tänään!!! Sitten kaikki ihasteli, että wau, ompa sulla hyvä mies, mistä tollasia löytää, tosi ahkera jne...

Ööh, naiset tekee näitä juttuja päivittäin. Miksei kukaan hehkuta siitä?

Vierailija
5/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin uppo-outo naisihminen tuli miehelleni päivittelemään kuinka hienoa on että mieskin liikkuu lapsen kanssa nykyisin... tuppasi naurattamaan :)

Vierailija
6/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs jos nainen leikkaa nurmikkoa, vaihtaa auton renkaita, laatoittaa pihakiveystä tai tekee halkoja, niin ei siitä samanlaista henkutusta saa. Naista pidetään miehisenä ja onhan se vähintään outoa

Vierailija
7/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisesta. Sen takanahan on olettamus, että mies on kädetön ja tilanteentajuton. Sekin on yhdenlaista ylistämällä alistamista.

Vierailija
8/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin hektistä arki, että tekee tiukkaa ehtiä kotitöitä hoitaa. olen kiitollinen aina kun mies on jotain isompaa tehnyt ja sama on toisin päin.

ulkopuolisille en kyllä kotitöiden tekemistä hehkuta, mutta toisinaan kyllä sitä miten hyvin mies pärjää lasten kanssa. on kyllä parempi lasten kanssa kuin minä, se on myönnettävä!

Vierailija
9/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen mielestä mun mies on maailman ihanin olento, kun tietää lapsemme lasketun ajan ja käytiin yhdessä ostamassa rattaat. :D Tuon mummon mielestä kaikki miehet ovat Jotain Ihmeellistä ja naiset on luotu vain esteiksi ja riipoiksi miehille. Ei niitä sen juttuja voi pokalla kuunnella ja onneksi miehenikin ymmärtää, ettei tädillä ole ihan kaikki omenat saavissa..

Onneksi oma äitini on fiksu ja antaa hyvää palautetta ansion mukaan, eikä miten sattuu.

Vierailija
10/10 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti vanhemmat rouvat tulevat usein ihastelemaan, kun mies työntää vaunuja ym. Argh! Sinänsä se on tietysti ihan kiva, kun miestä kehutaan, mutta kun näitä kehuja on nyt tullut useaan otteeseen ja itse saa lähinnä tölväisyjä niin harmittaahan se.

ap

täysin uppo-outo naisihminen tuli miehelleni päivittelemään kuinka hienoa on että mieskin liikkuu lapsen kanssa nykyisin... tuppasi naurattamaan :)