Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttia sisustaa sinisellä, sehän on kylmä ja kova väri

Vierailija
04.10.2005 |

etenkin monet poikien lastenhuoneet on maalattu siniseksi, ei se ole mikään nukkimsen univäri, vaan kylmä ja kalsea!

Kauheinta on siniset sohvat ja keittiönkaapit ja kalusteet.

Monet juntit näyttävät harjoittavan sinisen keräämistä.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä jos se repee?

Vierailija
62/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nimi tee sitä sisustusvärinä lämpöistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näettekö vaikka keltaisen tai punaisen sävyistä paremmin?

Vierailija:

http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm

Mitkä ovat lämpimiä sinisiä?

Vierailija
65/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vähänkään fiksut varmasti tietävät, että makuuhuoneeseen juuri sininen on paras väri. Sillä on rauhoittava ja levollinen vaikutus.

Ja vaikka ei olisikaan niin en ymmärrä miten värimaku liittyy MITENKÄÄN junttiuteen. Aika junttimaista on sen sijaan ilmaista näin typerä mielipide.

P.S. Itsekään en ole käyttänyt sinistä sisustukseen, mutta ärsyttää se, että on olemassa niin TYHMIÄ ihmisiä että kirjoittavat tällaisia avauksia. Oli provo tai ei, niin ap olet täysi ääliö!! Keksi muuta tekemistä.

Vierailija
66/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei se nimi tee sitä sisustusvärinä lämpöistä!

Vierailija
67/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän sivistymätön. Lukiossa inhosin kuvaamataidon tunteja. Tykkäsin matematiikasta, fyysikasta ja ranskasta.

Vierailija
68/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Jos laitatte sen seinänne vaikkapa sitruunankeltaiseksi, niin lämpimälläkö sävyllä kuvittelette maalaavanne?

Kun on kerta keltainen...

Vierailija:

Olen ehkä vähän sivistymätön. Lukiossa inhosin kuvaamataidon tunteja. Tykkäsin matematiikasta, fyysikasta ja ranskasta.

Vierailija
69/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen väliin jää paljon sävyjä, joita en osaa tunnistaa. Tosin minulla on silmissäni muutenkin jotain vikaa, sillä olen silmäpolillakin yrittänyt järjestää jonkun värien eri sävyjä järjestykseen siinä täysin onnistumatta.

Vierailija
70/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD

Ei herranjestas sentään!! Onko tällaisia ihmisiä tosiaan jossain...kultivoitunut maku kun ei tykkää sinisestä!! :DDDDDDDDD

Voi voi sentään...kohta tulee taas sininen muotiin, ja sitten sinunkin on pakko alkaa siitä pitämään, vai et kai sentään halua olla epämuodikas?!?

Vierailija:

varsinaisesti voi sanoa että juntteja on sinisen käyttäjät,

mutta kyllä mä olen kans miettinyt monetmonet kerrat mikä siinä sinisessä viehättää,

ja tän palstan tasoa seuranneena en kyllä toisaalta ihmettele että näin monella on siniset sohvat (yöks), tai verhot tai matto.... Mielestäni täysin tyylitöntä.

Mulle tulee lähes kaikki sisustuslehdet ja täytyy kyllä sanoa että sinisiä sohvia en muista nähneeni, enkä muutenkaan kotia jossa sininen on hallitseva väri. Sininen nyt vaan ei ole kovinkaan tyylikästä. Kyllä hallitsevista sisustuslehdistä vähän voi saada osviittaa mikä oikeasti on tyylikästä,

mut eihän kaiken tarvitse olla samanmuotin mukaan, toinen tykkää sinisestä ja toisella on vähän kultivoituneempi maku!

Vierailija
71/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun täytyy vetää jotain tuollaista muka yleissivistynyttä linjaa asiallisessa maallikkokeskustelussa.

Vierailija
72/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Inssi-muusa

Ketjussa ketjun tavalla. Eikö tämän lähtökohta ollut, että kuka parhaiten ärsyttää se parhaiten nauraa... ;D

Vierailija:

Huvittaa, kun täytyy vetää jotain tuollaista muka yleissivistynyttä linjaa asiallisessa maallikkokeskustelussa.

Vierailija
73/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita eri sinisten sävyjä (niin kylmiä kuin lämpimiäkin). Olen vieraillut niin monessa kalsean vaaleassa kodissa, että aina tämän juntin sydäntä lämmittää istahtaa omille junttituoleille.

Vierailija
74/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäilemään myös muissa asioissa yleistä toimintatapaa! :D Jos sisustuslehdissä ei ole kovin usein sinistä, niin sinä automaattisesti et pidä juuri siitä väristä. (Mistään muoti-ilmiöstähän ai VOI olla kyse.) Jos joku aloittaa typerän avauksen, sinä haluat myös vastata vähintään yhtä typerästi.

Voi sinua raukkaa. Taidat olla aika juntti kun et uskalla sisustaa kotiasi itsesi näköiseksi, vaan katsot vain typeränä mallia sisustuslehdistä!

Vierailija
75/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maallikon silmiin vaikutti.

Ja jos vähän lämmitti, ei se enää sininen ollut.

Vierailija
76/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riittää et kotona sävyt on lämpimiä ja sen nään ittekin. Muutenki niin vilukissa et kylmien sävyjen keskellä ei vois olla.

Kauheen vaaleita sävyjä meiltä ei löydy myöskään siks et en ehdi päivittäin pyyhkimään koiran kuolaa joka paikasta, joten parempi et ei niin pahasti pistä silmään kuola tai karvat, niin ku ne tekis valkosesta/beigestä värityksestä.

Vierailija
77/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusvärejä mitä tuolla myydään, esim. sohvia.

Aivan sama onko hieno sävynimi, sininen on kylmä, kun sitä liikaa mättää lattiasta kattoon.

Vierailija
78/96 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän syksyn muotiväri on ruskea ja muistekaa vaan miten ruskealle naurettiin vielä pari vuotta sitten kun muisteltiin 70-luvun kamalia sisustuksia

Vierailija
79/96 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista junttiutta on maalata talonsa siniseksi. Ei istu luontoon kesällä eikä talvella. Kuin jääkuution sisällä asuisi. hrrr....

Vierailija
80/96 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mielialani laskee aika rajusti kun jonkun tutun luona on vaan sinistä, sinistä ja sinistä ja karmeuden kruunaa siniset unikko-verhot..... itse inhoan sinistä.

jonkun tutkimuksen mukaan sininen on maailman pidetyin väri, sinänsä sininen on aika varma valinta esim. lahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi