Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttia sisustaa sinisellä, sehän on kylmä ja kova väri

Vierailija
04.10.2005 |

etenkin monet poikien lastenhuoneet on maalattu siniseksi, ei se ole mikään nukkimsen univäri, vaan kylmä ja kalsea!

Kauheinta on siniset sohvat ja keittiönkaapit ja kalusteet.

Monet juntit näyttävät harjoittavan sinisen keräämistä.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin onneksi sitä lämpöä voi tuoda muilla väreillä esim. verhoissa,tyynyissä ja matossa. Sininen on kyllä rauhoittava väri ja siksi sopii erittäin hyvin makuuhuoneeseen.

Vierailija
2/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jäljiltä monessa kodissa sininen matto tai sohva!

joka taloudessa ei ole varaa seurata uusinta syksyn trendiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi meidän junttiperheen junttipoikaa, kun sillä on junttimainen huone :-(

Vierailija
4/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sininen ja puu. Voi olla junttimaista, mutta meillä viihdytään. Sinisessäkin on väriskaalaa :D

Vierailija
5/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin yks juntti...sinistä löytyy olohuoneesta on verhoo ja vaikka mitä....ei hassumpi olla juntti...

Vierailija
6/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osa keittiön kaapeista ja laatikostoista on sinisiä.

Itsekin olen miettinyt tuota sinisen käyttöä. Makuuhuoneesta voi tulla kalsea, jos siellä on vain sinistä ja valkoista. Meillä on nyt makuuhuonessa valkoiset seinät ja sängyssä sininen päiväpeitto ja siellä on aika kalsean oloista.

Jossain lehdessä (olisiko ollut Eeva) oli juttua, että sininen olisi taas muodissa sisustamisessa. Siinä oli esitelty ainakin erilaisia sinisiä sisustustyynyjä.

Vierailija
7/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikinä en vois käyttää sen kanssa mitään lasista ja teräksen väristä. Kylmää, kylmää kylmää

Vierailija
8/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks juntti, ja täytyy olla tosi juntti kun makkari on sinisillä seinillä ja olkkarissa on siniset sohvat ja verhot.

Musta vaan sininen sopii vihreen kaveriks hyvin...

Vierailija
9/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman makuni mukaan, enkä ole kyllästynyt. Sininen väri löytyy luonnosta ...Tarkoitushan ei ole sisustaa koko kotia sinisellä. Makuja on monia. Eivät kaikki halua pelkkää beigeä , 2+3 sohvat ja televisio, pöytä, matto.....

Vierailija
10/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kommenteissa väitetään, että vaaleansininen seinien väri olisi varsinkin lapsille paras kasvuympäristö. No, kukin uskoo mihin tahtoo.

Viite esim. http://www.adlux.fi/public/koti/kodinvarit.html

Muuallakin on tuosta ollut juttua, mutta en valitettavasti nyt löytänyt linkkiä.

Vierailija
11/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen lisäksi eri sinisävyisiä mariskooleja ja Kivi- tuikkuja. Juntteja ollaan siis.. Minkä mahtaa, jos pitää sinisestä väristä?

Vierailija
12/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ruotsin kuningashuoneella valtiovieraita vastaanotetaan myös sinisessä huoneessä.. vähäks on junttia.. voi miten niitä nyt hävettää..

Vierailija
13/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisiäkin on erillaisia,pehmeitäkin sävyjä.

On meillä toki muutakin väriä kuin sinistä.

Sanoppa sellainen poika joka haluaa keltaisen tai punaisen huoneen! kyllä se sinne joukkoon sitä sinistäkin tahtoo

Vierailija
14/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, sanon minä!

Vierailija
15/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin suuria myllerryksiä joku väri saa aikaan. Eli ap on juntti eikä vaan ikinä sitä haluaisi missään yhteydessä myöntää ja karttaakin nyt sinistä väriä välttääkseen juntin leiman.. haahaahaa

Vierailija
16/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen taitaa olla lapsiperheissä suosituin sohvan väri.

Vierailija
17/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei vain sininen sovi - mökille aion kuitenkin tehdä pojan huoneesta sinisen...

Vierailija
18/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti voi sanoa että juntteja on sinisen käyttäjät,

mutta kyllä mä olen kans miettinyt monetmonet kerrat mikä siinä sinisessä viehättää,

ja tän palstan tasoa seuranneena en kyllä toisaalta ihmettele että näin monella on siniset sohvat (yöks), tai verhot tai matto.... Mielestäni täysin tyylitöntä.

Mulle tulee lähes kaikki sisustuslehdet ja täytyy kyllä sanoa että sinisiä sohvia en muista nähneeni, enkä muutenkaan kotia jossa sininen on hallitseva väri. Sininen nyt vaan ei ole kovinkaan tyylikästä. Kyllä hallitsevista sisustuslehdistä vähän voi saada osviittaa mikä oikeasti on tyylikästä,

mut eihän kaiken tarvitse olla samanmuotin mukaan, toinen tykkää sinisestä ja toisella on vähän kultivoituneempi maku!

Vierailija
19/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinistä sisustuksessa. Kun kavereille tarvii ostaa jotain lahjaa, niin voi lähes poikkeuksetta ostaa jotain sinistä, koska kaikilla sitä on.

Sen junttiudesta en sitten tiedä, sininen voi olla ihan hyvänkin näköistä jos tavarat ja materiaalit ovat vähän muuta kuin Sotkaa ja Marimekkoa (unikkoa sinisenä...).

Itse en ole koskaan tykännyt sinisestä vaatteissa tahi sisustuksessa, ei ole mun sydäntä lähellä. Mutta monet tykkää ja ei se ole multa pois.

Vierailija
20/96 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä värillä itse olet sisustanut kultivoituneen kotisi? Kiinnostaa tällaista sinisestä pitävää junttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan