Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on Esprit-merkin laatu? Olen tähän asti

Vierailija
17.06.2010 |

ostanut halpismerkkejä, mutta eiväthän ne oikein kestä pitkään käytössä. Jos haluaisin sijoittaa laadukkaisiin, mutta silti vielä kohtuuhintaisiin vaatteisiin, niin olisiko Esprit oikea valinta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta Esprit on sellainen halvempi keskihintainen, kun taas esim. In Wear on kalliimpi keskihintainen.

Pöljä, Esprit on HALPISMERKKI!

Vierailija
2/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, ihan kohtuulaatuisia. Hinta-laatusuhde ok. Ostan itse käyttövaatteita housuja, huppareita, paitoja jne.

Ostin raskausaikana muutamia vaatteita Henkkamaukasta ja ärsytti kun ne ei kestänyt edes puolta vuotta. Esprit kestää useamman vuoden. Tosi laadukkaat sitten vaikka 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni espiritillä on hyvä..kvaatteet estää paljon paremmin käyttöä kuin esim hennesin vaatteet. Tulevalle vauvalle en kovin paljoa ole uusia vaatteita ostanut, mutta nekin vähän ovat melkeimpä juuri esprittiä.. :)

Vierailija
4/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan nähden, mutta trikoovaatteet jätän suosiolla hyllyyn. Housut esimerkiksi sopii erinomaisesti hieman persevämmälle ihmiselle ja kun lahkeitakin saa eri mitoissa on helppo ostaa housuja.

Vierailija
5/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritiä en ole ostanut muutakuin itselleni ja kyllä olen huomannut että ne ovat hyviä ja kestäviä.

Yks lasten takki löytyy joka on espritin ja se on nyt neljännellä lapsella käytössä. Takki on edelleen todella hyvässä kunnossa. Käytetty kevät-kesä-syksy takkina. Monta kertaa on myös pesty.

Saattasin kyllä ostaa sitäkin merkkiä vaatteena jos edullisesti löydän.

Vierailija
6/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo Espritin farkut, olen tällainen persevä. Parhaat farkut ovat varmaan 10 vuotta vanhat ja edelleen aktiivikäytössä. Ovat tosin jo aika kulahtaneet..

Vierailija
7/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huomannut, että parempi laadultaan kuin HM. Tosin täytyy sanoa, että HM:ltä ostan enimmäkseen Loggia, mikä on kai henkkamaukan laadukkaammasta päästä. Ja Espritillä riippuu siitä, mitä ostaa.

Vierailija
8/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri itse tilauksen :)

Vierailija
9/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritiä ja minusta myös hinta-laatusuhde on kohdallaan. Farkut ja muut housut kestää pitkään eikä tartte lyhentää, kun on useita pituuksia. Just ostin kahdet espritin mammahousutkin :) Trikoovaatteiden laadussa on vaihtelua, mutta esim. perus-t-paidat ovat minun mielestäni hyvälaatuisia (siis ne missä lukee edessä pienellä esprit). Suosikkimerkkini siis arkivaatteisiin koko perheelle! Lastenvaatteissa tykkään erityisesti hyvälaatuisista collegevaatteista ja hoikalle lapselle sopivista housuista.

Vierailija
10/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mikä olisi sitten sellainen hyvä ja laadukas vaatemerkki (ja mikä kauppa myy)? Sellaiseen 30+ naisen työpukeutumiseen. Varsinkaan jos ihan jenkki Gant/ Hilfiger ei kiinnosta.

Vierailija
11/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuvillahousut. Istuu tosi hyvin (vaikka en ole persjalkanen), lahkeissa on tarpeeksi pituutta ja laatu näin parin viikon ajan tuntuu ihan hyvältä. Hintakin oli omalle lompakolle sopiva, vaikkei alennusta vielä saanutkaan.

Vierailija
12/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuvillahousut. Istuu tosi hyvin (vaikka en ole persjalkanen), lahkeissa on tarpeeksi pituutta ja laatu näin parin viikon ajan tuntuu ihan hyvältä. Hintakin oli omalle lompakolle sopiva, vaikkei alennusta vielä saanutkaan.

Vierailija
13/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut tosi hyviä, värit ei oo haalistuneet eikä paidat nyppyynny. Melkeimpä ainoita collegeja ja paitoja jotka on vielä seuraavalle lapselle uuden veroisia. Omissa paidoissa huomaa että mallit on muuttuneet vuosien varrella, esim. paidan helma liian lyhyt nykypäivään vaikka muuten olis ihan hyvä vielä.

Vierailija
14/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun suosikki, omat liikkeet pk-seudulla, myös ainakin Sokos myy.

Kertokaas mikä olisi sitten sellainen hyvä ja laadukas vaatemerkki (ja mikä kauppa myy)? Sellaiseen 30+ naisen työpukeutumiseen. Varsinkaan jos ihan jenkki Gant/ Hilfiger ei kiinnosta.

Vierailija
15/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään niistä ja ovat tosiaan hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Mulla on jotain sellaisia farkkujakin vielä käytössä, jotka olen ostanut 5 v sitten eli ovat kestäneet. Ja muutenkin kyllä suurin osa ko. merkistä on pysynyt tosi hyvänä. Ja täytyy muuten muistaa, että hinta ei aina ole laadun tae. Olen kyllä joskus pettynyt pahasti ostaessani "muka" niin laadukkaan tuotteen, mikä on sitten mennyt huonoksi tosi nopeasti.

Vierailija
16/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kalliimpaa mutta on paremman laatuista ja niillä on mun mielestä aika klassisen tyylikkäitä vaatteita. Matskut on yleensä hyviä, on silkkiä topeissa ja hyvälaatuista villaa neuleissa, ja jos tekokuituja niin viskoosia mikä on parempaa kuin monet luonnonkuidut.

Espritin tavallisesta mallistosta mulla on ollut jotain t-paitoaja, musta ihn ok hinta-laatusuhteeltaan nekin.

Vierailija
17/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin farkut ja housut ovat ihan kunnollisia, mutta trikoovaatteissa ei todellakaan hinta ja laatu kohtaa.

Kestää se trikoo, mutta meillä esim. kuivataan kuivausrummussa ja Espritin trikoot kutistuvat AINA pituussuunnassa!

Vierailija
18/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin blazerin, joka maksoi 180e, ei ollut kyllä halpis minun mielesäti. Hyvin istuva ja huoliteltua työtä, laadukas jakku.

Vierailija
19/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan syvältä, mut esim. farkut ja caprit on hyviä. paitoja ei kannata espritistä ostaa, ennemmin maksaa vähän lisää ja saa kunnollista.joskus 5 vuotta sitten mun mielestä espritinkin vaatteet olivat vielä parempilaatuisia, mutta ei enää.

Vierailija
20/35 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan, kun liikkeissä esim. Sokoksella ja Aleksi 13 niin suppea valikoima verrattuna nettimyyntiin. Sovittaminen on kuitenkin a&o vaatteita ostaessa.

Ja aivan sama jos jonkun mielestä Esprit on halpismerkki. Pitkänä ainakin arvostan eri lahkeen pituuksia, paidoissa yleensä riittävän pitkät hihat ja helma jne.