Millainen on Esprit-merkin laatu? Olen tähän asti
ostanut halpismerkkejä, mutta eiväthän ne oikein kestä pitkään käytössä. Jos haluaisin sijoittaa laadukkaisiin, mutta silti vielä kohtuuhintaisiin vaatteisiin, niin olisiko Esprit oikea valinta?
Kommentit (35)
Ja aivan sama jos jonkun mielestä Esprit on halpismerkki. Pitkänä ainakin arvostan eri lahkeen pituuksia, paidoissa yleensä riittävän pitkät hihat ja helma jne.
Totta, paidoissa on aina ollut riittävän pitkät hihat, en ole tajunnutkaan. Jotenkin vain tuntunut että vaatteet ovat olleet hyviä päällä, mutten ole tajunnut miksi. :D *urpo*
Hinta-laatu -suhde on ollut ok, ihan kivoja, siistejä arkivaatteita ja väritkin ovat miellyttäneet silmää. Sitä merkkiä en tarvitse, eli parikin kivaa paitaa on jäänyt hyllyyn kun rinnuksissa komeile liian selvä "E". Yleensä on kuitenkin aina löytynyt jotain mieluista ostettavaa.
Kampanjatuotteet alapuolella kaiken arvostelun!
espritin laatu on huonontunut viime vuosina. ovat kalliimpia minunkin mielestäni mutta hinta-laatu oli kohdillaan ja kivoja vaatteita, vieläkin ihan kivoja vaatteita mutta usein laatu heikkoa myös sillä merkillä. kokeile jos kestää. usein tehdään nykyään myös halpis maissa, jos ohutta puuvillaa paidat eivät kestä hyvin..jne
Tosin lastenvaatteita ei tahdo enää saada oikein mistään kaupoista kun paikallinen lastenvaateliikekin lopetti niiden myynnin. Itselle ostan paljon Espritiä. Farkut ja vähän kalliimmat puserot olleet hyviä, mutta trikoopaidat venähtävät ja kulahtavat. Eivät kovin laadukkaita siis. Lastenvaatteista ne ohuimmat trikoovaatteet ovat reikiintyneet tosi helposti, mutta paksummat säilyneet ok kuntoisina.
no voin kyllä sanoa, että ilman muuta parhaiten istuvat vaatteet, ja ei tarvi pelätä pesua sun muuta. todella tyytyväinen ollut jo 8 vuotta. ennen vaimoa ostin dressmanista sun muualta vaatteita ja otti pataan kun ekan pesun jälkeen ei aina tohtinut enää päälle laittaa. Esprit pysyy ryhdissä vaikka peseeja pesee....
Mulla vaatteita laidasta laitaan; olen pukeutunut päästä varpaisiin Espritiin. Laatu ei aina ole kohdallaan varsinkaan trikoopaidoissa. Inhokkini ohuen ohuet viskoosipaidat, jotka jätän tilaamatta nykyään, vaikka kuvissa näyttävät ihan ok. Kengät ovat hintaan nähden huonohkoja: esim. talvikengät hinnaltaan n. 80,- kulahtivat muutaman kuukauden jälkeen, materiaali tietysti jotain tekotekoa. Housut ja takit ovat laadukkaampia. Nettivalikoima laaja, joten siitä plussaa.
Minullakin lähes kaikki vaatteet ovat Esprittiä. Tykkään malleista, istuvat hyvin ja lähes aina löytyy jotain kivaa. Laadusta olen kuitenkin eri mieltä. Hinta-laatusuhde ei minusta ole kohdallaan. Trikoo reikiintyy ja kankaat nyppääntyvät. Joukossa on muutama laatuvaate, mutta paljon myös heikkoja
Ainakin Sellon Esprit-myymälässä on paljon vaatteita alessa, kaikkia kokoja mutta usein "väärän vuodenajan" vaatteita. Olen ostanut lähes kaikki vaatteeni sieltä alesta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2010 klo 13:28"]
Kertokaas mikä olisi sitten sellainen hyvä ja laadukas vaatemerkki (ja mikä kauppa myy)? Sellaiseen 30+ naisen työpukeutumiseen. Varsinkaan jos ihan jenkki Gant/ Hilfiger ei kiinnosta.
[/quote]
Sisley, Marc o Polo, Max Mara
Espritin neuleita ei kannata ostaa. Pidin ohutta neulepaitaa vain pari kertaa, kun pinta oli jo aivan lumppua. Ei siis kestänyt edes ensimmäiseen pesuun! Kertakäyttövaate siis 😒
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri itse tilauksen :)
Sama, hyvä nettikauppa.
Leena kirjoitti:
Espritin neuleita ei kannata ostaa. Pidin ohutta neulepaitaa vain pari kertaa, kun pinta oli jo aivan lumppua. Ei siis kestänyt edes ensimmäiseen pesuun! Kertakäyttövaate siis 😒
Sama kokemus mulla. Neuleet akryylia suurimmaksi osin. Nyppääntyy ja kulahtaa.
Esprit vaatteet oli vielä pari vuotta sitten laadukkaita, mutta kaikki vuosi sitten ostetut Esprit puuvillavaatteet oli niin huonolaatuisia, etten ostaisi. Kesti hyvänä vaan muutaman pesun ja mustista farkuista lähti värit pesussa. Vanhoja parempilaatuisia Esprit vaatteita voi löytää vielä kirppiksiltä, mutta uudet on huonoja.
että jonkun verran todella hoikalla pojallani. Espritin housut on niitä harvoja, jotka oikeasti istuu todella laihalle ja sirolle lapselle. Itse en ole niin laiha ja siro ;) mutta Espritin farkut istuu ja sopii aina kun niissä todellakin on saatavilal se short -malli. Mun ehdottomia suosikkeja on Espritin kengät, kestää tosi hyvänä tosi pitkään ja useamman kauden.