Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä 30 tykkäystä

Vierailija
09.08.2022 |

Mitä seuraavaksi? Ok näköiselle miehelle kertynyt viikossa 30 tykkäystä...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti naiset swaippailette pakan läpi? Onko toivo menetetty ja tekisikö uuden profiilin?

Vierailija
2/21 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus tykkäyksistä, 1/3 ulkomailla asuvia thaikkuja, 1/3 ylipainoisia, n.1/3 ei vastaa mitään ja 3 potentiaalista, jotka eivät kuitenkaan johda kuin korkeintaan yksiin treffeihin, ehkä seksiin. Maksat siis goldin ja kokeilet onneasi, koska suurin osa sinusta tykänneistä ei muuten tule pyyhkiessä edes vastaan. vaikka tulisikin, niin suurella todennäköisyydellä ne on niitä "epäsopivimpia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot ne huolellisesti yksitellen läpi ja sitten mätsäät niistä mieluisat, yksitellen. Seuraava vasta, jos juttu ei etene. Vai mitä ihmettä olet nyt kysymässä??

Vierailija
4/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nyt kun elokuu ja lomat ohi ja arki alkaa. Heinäkuussa lomalla olis ollut aikaa treffailla paremmin.

Vierailija
5/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 30 tykkäystä on vähän? Tinderiin tulee kuitenkin koko ajan lisää ihmisiä. Jos oletetaan, että niissä on muutama sellainen, joiden kanssa tulisi treffit, niin eikö kolmes treffit alkuun olisi ihan ok määrä? Kuinka monilla treffeillä jaksaisit juosta?

Ja mitä tarkoittaa ok näköinen? Jos tarkoitat, että olet todela hyvännäköinen, voisi toki ajatella, että tykkäyksiä voisi olla enemmänkin, mutta moni nainen ei tykkää pelkän kuvan perusteella. Mitä asioita kerrot profiilitekstissäsi?

Jos taas ok näköinen tarkoittaa sellaista tavallista, peruskivan näköistä miestä, niin siinä voi olla se ongelma, että hukut kuvan puolesta massaan. Aika moni mies Tinderissä on ihan saman näköinen kuin sata muutakin. Tällöin kannattaa erottua edukseen profiilitekstillä, mistä tullaankin taas tähän: millainen profiiliteksti sulla on?

Vierailija
6/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Mulla on yli 7000 enkä asu edes missään kaupungissa.

N41

Vierailija
7/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Tendermeets, saat 100 viestiä jo ekana päivänä

Vierailija
8/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuo on vähän. Hyvännäköiselle ja ulkonäöstään huolehtivalle miehelle kohtuu hyvä määrä. Tavismiehelle (esim duunari, ei korkeapalkkaisessa työssä) tuo on erinomainen lukema.

Vierailija
9/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tuo on vähän. Hyvännäköiselle ja ulkonäöstään huolehtivalle miehelle kohtuu hyvä määrä. Tavismiehelle (esim duunari, ei korkeapalkkaisessa työssä) tuo on erinomainen lukema.

Ohis, mutta tarkoittaako tavismies sitä, että ei huolehdi ulkonäöstään?

Vierailija
10/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oliko sulla hakusessa enemmän kuin yksi kumppani? Tarvitset todennäköisesti vain yhden. Siitä vaan katsomaan tarkkaan ne 30 profiilia läpi ja aloitat kirjoittamalla niistä parhaalle. Tsemppiä!

Vierailija
11/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus tykkäyksistä, 1/3 ulkomailla asuvia thaikkuja, 1/3 ylipainoisia, n.1/3 ei vastaa mitään ja 3 potentiaalista, jotka eivät kuitenkaan johda kuin korkeintaan yksiin treffeihin, ehkä seksiin. Maksat siis goldin ja kokeilet onneasi, koska suurin osa sinusta tykänneistä ei muuten tule pyyhkiessä edes vastaan. vaikka tulisikin, niin suurella todennäköisyydellä ne on niitä "epäsopivimpia".

Mä ihmettelen vähän tätä, etteikö Tinder näyttäisi kaikkia profiileja. Kyllä mulle ainakin tuli ilmoitus, ettei kriteereihin (ikä, kilometrit) sopivia ole enempää ja hakua laajennetaan. En millään uskoisi, että Tinder sanoisi noin, muttei olisi näyttänyt kaikkia.

Ja kyllä varmaan kaikki tietämäni ikähaarukkaan sopivat puolitutut miehet tuli siinä vastaan, että kyllä nuo kaikki mulle tuntui näkyvän. :D Ihan nolotti, kun kaikenmaailman työtuttuja jne. Ja tämä siis Helsingissä.

Vierailija
12/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvan miehen profiilista ilmenee ammatti tai tulot

Vierailija
13/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen vähän tätä, etteikö Tinder näyttäisi kaikkia profiileja. Kyllä mulle ainakin tuli ilmoitus, ettei kriteereihin (ikä, kilometrit) sopivia ole enempää ja hakua laajennetaan. En millään uskoisi, että Tinder sanoisi noin, muttei olisi näyttänyt kaikkia.

Ja kyllä varmaan kaikki tietämäni ikähaarukkaan sopivat puolitutut miehet tuli siinä vastaan, että kyllä nuo kaikki mulle tuntui näkyvän. :D Ihan nolotti, kun kaikenmaailman työtuttuja jne. Ja tämä siis Helsingissä.

Joo, tuntuis aika epäloogiselta, että Tinder ilmoittaa, ettei ole enempää, eikä olisi näyttänyt kaikkia. Itse ainakin käyttäjänä lopettaisin käytön, jos ilmoittaisi, ettei ole enempää näytettäviä profiileja ja jo läpikatsotuista ei ole löytynyt. Kyllä se kaikki varmasti näyttää, kyse on vaan siitä, että missä järjestyksessä. Osahan ei jaksa svaippailla kuin muutamat ensimmäiset.

Vierailija
14/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö duunari voi olla hyvännäköinen? Jos siis on erikseen hyvännäköiset miehet ja duunarit.

Vierailija
15/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäystä vai matchia? Jos matcheja niin tuohan on hieno tulos, nyt vaan tutustumaan niihin naisiin!

Vierailija
16/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asetus päällä, että näytä minut vain niille, joista olen tykännyt, niin en näy muille.

Vierailija
17/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on algoritmi joka päättää mitä sinä näet siellä. Aika kujalla saa olla jos kuvittelee näiden sovellusten toimivan niinkuin sinä haluat. Sovellus päättää ketkä sinä saat nähdä. Eikä tämän sovelluksen tarkoitus ole kuin saada rahaa käyttäjiltä.

Vierailija
18/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on algoritmi joka päättää mitä sinä näet siellä. Aika kujalla saa olla jos kuvittelee näiden sovellusten toimivan niinkuin sinä haluat. Sovellus päättää ketkä sinä saat nähdä. Eikä tämän sovelluksen tarkoitus ole kuin saada rahaa käyttäjiltä.

Eihän he saa rahaa, jos sovellus ilmoittaa, ettei ole enempää kriteerien mukaisia profiileja. Miksi maksaisin tyhjästä? Eiväthän he sano, että maksa, niin näet lisää, vaan sanoo vain, ettei ole enempää.

Vierailija
19/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli duunari tavismies voi saada ainoastaan kullankaivajia tinderistä? Naisen rakkaus on ostettavissa?

Vierailija
20/21 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli duunari tavismies voi saada ainoastaan kullankaivajia tinderistä? Naisen rakkaus on ostettavissa?

Ei kyse välttämättä ole siitä, että nainen olisi kullankaivaja. Itse olen korkeakoulutettu, hyvätuloinen nainen (br. 8500e/kk) ja ajattelen, että määrätietoinen, urasuuntautunut mies ymmärtäisi mun maailmaani paremmin, kuin pienipalkkainen duunari. Kyllä mä ihan itse kuluni maksan, ei olisi siitä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi