Surullinen ystävän menetyksestä..
Siitä aikaa jo kaksi vuotta, mutta edelleen näen harva se yö unta tästä ystävästä. Siis riitelimme ja tiet erosivat, ja täysin turhaan. Päätimme että emme enää pidä yhteyttä. Miten saan nämä unet pois, ahdistaa kun aina näen unta kuinka kivaa meillä on yhdessä. Ei hyvää ystävää noin vain pysty unohtamaan. Olisi mielenkiintoista tietää kokeeko tämä ystävä samaa kuin minä. En vaan pysty ottamaan yhteyttä, kun pelkään tulla torjutuksi. Enkä tiedä edes mitä sanoisin...
Kommentit (6)
Otin yhteyttä (postitse) mutta en ole saanut vastausta/soittoa tms. Joten koen hiljaisuuden olevan torjutuksi tulemisen merkki. No, enpähän siinä mitään menettänyt, nyt on helpompi kuitenkin olla kun ei tarvitse miettiä ajatteleeko " ystävä" minua vai ei...
Tarkistitko, että ystäväsi asuu vielä samassa osoitteessa kuin 2 vuotta sitten?
Missä asut? Ajattelin että tunnetaankohan? Mulla meni myös välit poikki yhden ystävän kanssa pari vutta sitten...
välirikon, kun hän oli useamman kerran " torjunut" minut ja ottanut taas yhteyttä..en enää kestänyt " jojottelua" ...
Ja kyllä, meni posti oikeaan osoitteeseen, tarkistettu on.
käsittelemään tuon ystävyyden loppumisen. Ei jää jossittelun makua kun ei edes yrittänyt korjata välejä. Jos ystäväsi yhä torjuu sinut, niin tiedät ainakin yrittäneesi.