Olen yli 50+v mies ja tänä keväänä huomannut että minua katselee n. 30v naiset
Varmaan varhainen kevät sen tekee tai sitten olen vähän hoikistunut ja komistunut.
Kommentit (8)
Kevät on vaikeaa aikaa monelle mielenterveyspotilaalle, kun harhat puskee päälle. Syksy on toinen vaikea aika. Hanki ap apua ongelmiisi.
Ette voi puhua näiden kohtaamieni 30v naisten puolesta.
ap
Katsovat sinua ja nauravat kun kiveksesi hölskyvät tuulihousujesi polvessa. Aivan kuin lumpio yrittäisi tulla ulos läpi polvesta ja housuista. Minua katsovat eri tavalla. M52
Tämäpäs sattui mukavasti. Olen nimittäin 50v nainen ja jo pitkin kevättä ihmetellyt miten 3-kymppiset miehet katselevat meikäläistä siihen malliin. Hymyjä, pieniä kohteliaisuuksia tulee myös. Onko miehillä kevättä puserossa?
Vierailija kirjoitti:
Tämäpäs sattui mukavasti. Olen nimittäin 50v nainen ja jo pitkin kevättä ihmetellyt miten 3-kymppiset miehet katselevat meikäläistä siihen malliin. Hymyjä, pieniä kohteliaisuuksia tulee myös. Onko miehillä kevättä puserossa?
Miksi eivät katselisi? Olen minäkin joskus kolmikymppisenä syttynyt ikäisestäsi naisesta. M52
Katselevat kauhistellen. Tai sitten ajatuksella ”onpa tuo mies sen juopon Kari-setäni näköinen”.
Et ole huomannut. Kusi on vaan noussut päähäsi ja olet alkanut kuvitella olemattomia.