Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli 50+v mies ja tänä keväänä huomannut että minua katselee n. 30v naiset

Vierailija
03.04.2026 |

Varmaan varhainen kevät sen tekee tai sitten olen vähän hoikistunut ja komistunut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huomannut. Kusi on vaan noussut päähäsi ja olet alkanut kuvitella olemattomia.

Vierailija
2/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on vaikeaa aikaa monelle mielenterveyspotilaalle, kun harhat puskee päälle. Syksy on toinen vaikea aika. Hanki ap apua ongelmiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi puhua näiden kohtaamieni 30v naisten puolesta.

ap

Vierailija
4/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?  

Vierailija
5/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat sinua ja nauravat kun kiveksesi hölskyvät tuulihousujesi polvessa. Aivan kuin lumpio yrittäisi tulla ulos läpi polvesta ja housuista. Minua katsovat eri tavalla. M52

Vierailija
6/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpäs sattui mukavasti. Olen nimittäin 50v nainen ja jo pitkin kevättä ihmetellyt miten 3-kymppiset miehet katselevat meikäläistä siihen malliin. Hymyjä, pieniä kohteliaisuuksia tulee myös. Onko miehillä kevättä puserossa?

Vierailija
7/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpäs sattui mukavasti. Olen nimittäin 50v nainen ja jo pitkin kevättä ihmetellyt miten 3-kymppiset miehet katselevat meikäläistä siihen malliin. Hymyjä, pieniä kohteliaisuuksia tulee myös. Onko miehillä kevättä puserossa?

Miksi eivät katselisi? Olen minäkin joskus kolmikymppisenä syttynyt ikäisestäsi naisesta. M52

Vierailija
8/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselevat kauhistellen. Tai sitten ajatuksella ”onpa tuo mies sen juopon Kari-setäni näköinen”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme