Mä niin vihaan hiekkalaatikkoyhteisöllisyyttä.
ja lasten kasvaessa vihaan myös vanhempainiltojen yhteisöllisyyttä.
Kommentit (12)
epätoivoisesti saada jengiä provosoitumaan edes JOSTAIN!
Ok, sä vihaan yhteisöllisyyttä, ja sen takia roikutkin AV:lla. Valivalivali, mutta mitkään neuvot tai vertaistuki ei kelpaa. Ja täälläkin olet valittanut yhteisöllisyyden puutetta, kun sulle on sanottu suorat sanat. Oot varmaan hieno ihminen!
kanssa, joiden kanssa ei muutenkaan kaveeraisi?
Hiekkalaatikolla kytätään toisten lasten vaatteiden merkkiä tai etsitään jotain valittamista käytöksestä ja sitten tullaan tänne kirjoittamaan siitä. Juorutaan toisista äideistä, jotka eivät ole paikalla, arvostellaan muita ihmisiä varsinkin ulkonäköä, vaikka oma perse leviää koko ajan lisää.
Vanhempainilloissa on ne muutamat äänitorvet, jotka jaksavat jankata omien kullanmurujensa asioista, vaikkeivät ne ketään kiinnosta ja voisivat tehdä sen kahden kesken opettajan kanssa, jos tarvetta kerran on. Ne jotka tuntevat toisensa ennalta, keskustelevat omia juttujaan ja sitten on taas näitä, joilla on projektina opettajan nuoleskelu...
av on mulle vessanpönttö, johon voi kaiken ripulipaskan elämästään kaataa ja jonne voi kaiken yrjön oksentaa. En siis etsi vessanpöntöstä kavereita, enkä vertaistukea.
av on mulle vessanpönttö, johon voi kaiken ripulipaskan elämästään kaataa ja jonne voi kaiken yrjön oksentaa. En siis etsi vessanpöntöstä kavereita, enkä vertaistukea.
jos suhun suhtaudutaan täällä nihkeästi?
Hiekkalaatikolla kytätään toisten lasten vaatteiden merkkiä tai etsitään jotain valittamista käytöksestä ja sitten tullaan tänne kirjoittamaan siitä. Juorutaan toisista äideistä, jotka eivät ole paikalla, arvostellaan muita ihmisiä varsinkin ulkonäköä, vaikka oma perse leviää koko ajan lisää.
Vanhempainilloissa on ne muutamat äänitorvet, jotka jaksavat jankata omien kullanmurujensa asioista, vaikkeivät ne ketään kiinnosta ja voisivat tehdä sen kahden kesken opettajan kanssa, jos tarvetta kerran on. Ne jotka tuntevat toisensa ennalta, keskustelevat omia juttujaan ja sitten on taas näitä, joilla on projektina opettajan nuoleskelu...
Kaukana yhteisöllisyydestä.
Tietty jos juttu alkaa luistaa niin sitten, mutta se että lapsi tykkää jostain toisesta lapsesta ei tarkoita sitä että minulla ja sen toisen lapsen vanhemmilla synkkaisi... Minulle riittää se että tiedän heidän olevan peruskunnolisia ihmisiä (ts. ei alkkiksia tmv) ja puhelinnumero että voin tarpeen tullessa soittaa jos tulee jotain erityistä.
Minulle on ihan tarpeeksi yhteisöllisyyttä omissa ja miehen sukulaisissa ja kavereissa :)
olen siitä ylpeä. Teitä vituttaa kun ette saa mua muuttumaan valtavirtamammaksi.
En ole mielestäni valittanut siitä että mua inhotaan olen siitä ylpeä. Teitä vituttaa kun ette saa mua muuttumaan valtavirtamammaksi.
et olisi kiinnostunut muista ihmisistä, niin et kävisi esittämässä täällä ylemmyydentuntoa. Sä luulet, että täällä käyvät ihmiset ovat kaiki samasta puusta veistettyjä, ja yksin sinä olet jotain erikoista ja hienoa. Ymmärräthän, että tuo on täysin sairaan mielen tuotosta.
Ja olet kyllä valittanut, muistan kerrankin kun kirjoittelit pitkät pätkät siitä, että sä saat aina täällä negatiivisia vastauksia, koska olet niin hienon erikoinen, nyyh, että missäs on se yhteisöllisyys.
Kannattaa pitää ihan päiväkirjaa siitä, mikä sivupersoona on milloinkin sanonut ja mitä.
Tietty jos juttu alkaa luistaa niin sitten, mutta se että lapsi tykkää jostain toisesta lapsesta ei tarkoita sitä että minulla ja sen toisen lapsen vanhemmilla synkkaisi... Minulle riittää se että tiedän heidän olevan peruskunnolisia ihmisiä (ts. ei alkkiksia tmv) ja puhelinnumero että voin tarpeen tullessa soittaa jos tulee jotain erityistä. Minulle on ihan tarpeeksi yhteisöllisyyttä omissa ja miehen sukulaisissa ja kavereissa :)
ei kelpaa mikään eikä kukaan ja lopputuloksena lapset on pantava virikehoitoon kun perhe ei koskaan tapaa ketään missään ja asuvatkin susien keskellä.
...joutua osallistumaan lasten elämään ja tutustua niiden kavereiden vanhempiin. Ihan hirveetä. Miks ihmeessä pitää olla yhteisöllinen, kun voi jurnuttaa omassa hilupilttuussa ja kyräillä kaikkia. Kauheinta olisi luoda verkosto muiden vanhempien kanssa. Yäääääääk.