Otan riskin ja annan lapseni huonoon hoitoon heinäkuussa.
Koska mä EN JAKSA. Tartten lomaa ja annan lapset isälle ainakin 2 viikoksi heinäkuussa. Viekööt ne mökille hukkumaan tai käärmeiden ja myrkkysienten sekaan, mua ei kiinnosta.
Mun on pakko saada lomaa tästä työleiristä.
Kommentit (29)
ei kykene vastaamaan lastensa turvallisuudesta jos minä olen 100km päässä.
Jos olisin synnyttämässä kolmatta tai suljetulla, niin mun olis pakko antaa nuo 2 vanhempaa isän hoiviin, koska sossun mielestä lapset eivät pääse lastenkotiin synnytyksen ajaksi kun niillä on kerran isäkin olemassa.
kenenkään ei tarvitse pitää huolta lapsistaan:) Mutta hei, anna jo periksi, te asutte Porvoossa, vai mitä?
19
vietyä hoitoon toukokuussa vaikka niin meuhkasit koko talven? Etkö sä nainen saa MITÄÄN aikaiseksi? Pitääkö meidän taas jaksaa kuunnella sun ininää koko kesä, ihan vaan koska yhden lippulappusen täyttäminen on sulle toivoton urakka? Voi videt.
ap ei ole mikään provo ja on aiemmin kertonut asuvansa Oulussa. Ja täällä saa kyllä lapsen tähän aikaan päiväkotiin jos vaan hakee.
sen takia että äiti haluaa yksinään ruotsinlaivalle. Ja hoitopaikat on vasta elokuusta, siihen asti saatte lukea kotona oloon vittuuneen mamma viestejä.
Ukko on lomalla heinäkuun ja vien lapset ainakin viikoksi sille ja katoan itse muihin maisemiin.
vietyä hoitoon toukokuussa vaikka niin meuhkasit koko talven? Etkö sä nainen saa MITÄÄN aikaiseksi? Pitääkö meidän taas jaksaa kuunnella sun ininää koko kesä, ihan vaan koska yhden lippulappusen täyttäminen on sulle toivoton urakka? Voi videt.
mennessä, mutta aina se vaan jotenkin siirtyy...
päiväkotiin, niin en todellakaan ala kuskaamaan kakaroita toiselle puolelle kaupunkia päivystävään päiväkotiin.
Isukki asuu naapurissa ja saa hoitaa kakaroitaan heinäkuussa vaikka kännissä, mua ei kiinnosta.
kakaroiden kanssa isukin naapuriin. Ja mehän muutetaan.
Nyt käytän täysillä hyväksi sitä että yhteishuoltaja asuu naapurissa ja lähden heinäkuussa lomalla heti kun ukolla loma alkaa ja saan kakarat työnnettyä sille hoitoon.
lapsia heinäkuussa, ellei saa viedä heitä mökille. Ja siksi minä en pysty lähtemään yksinäni lomalle, ellen suostu siihen että isä vie lapset mökille.
En kai minä ole pakotettu hoitamaan lapsiani heinäkuussakin jos kerran meillä on yhteishuolto? Haluan käydä yksinäni lomalla ja isä saa luvan hoitaa lapsiaan, vaikka siellä mökillä.