Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia raskausoireita sulla oli ennen testin tekoa?

Vierailija
28.05.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aloittanut oksentamisen ennen kuin kuukautiset on päivääkään myöhässä (ja sitä onkin sitten jatkunut pari kuukautta yötä päivää..) Testin olen tehnyt neljä päivää ennen kuukautisten alkua, ja tuloksena erittäin vahva viiva.

Vierailija
2/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ja sellainen olo,että kannattaa jättää jouluna tarjottu viinilasi juomatta tai hörpätä vain vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli menkat myöhässä ja sellanen kuvotuksen tunne koko ajan. En tiä, lasketaanko tätä oireeksi, mutta oli sellanen tunne vain siitä, että olen raskaana.

Vierailija
4/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana huomasin että tuli todella krapulainen olo vaikka olin juonut edellisenä iltana ehkä 3-4 siideriä. Seuraavana päivänä heikotti ja kaikki ällötti, oli ihan mega luokan krapula enkä saanut syötyö muruakaan. Selkä on molemmissa raskauksissa ollut mulla eka merkki, alaselkä kipeytynyt niin pahasti et nyt viimeisimmässä menin sen takia lääkäriinkiin (silloin ei vielä olis edes testissä plussa näkynyt kun niin alussa). Mutta huono olo, huimaus ja tuo selkäkipu olleet mun ekat oireet :)

Vierailija
5/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha olo ja oksentelu, aina tehnyt testin 3-5 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Vierailija
6/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti tunnen pari päivää ennen kuukautisten alkamista, että ne ovat alkamassa. Alavatsa on oudon tuntuinen. Raskaana ollessa tuota tunnetta ei tullut. Eli ei mitään kipuja ja kouristuksia. Siitä tiesin ennen testin tekoa, että olen raskaana.

Vierailija
7/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan tajuton väsymys. En tienny et on raskauden oire joten en heti edes hoksannu epäillä raskautta. Ihmettelin vain ku olin mielettömän väsy. Siis ennen ku menkat näky olevan myöhässä. Sama homma tässä toisessa raskaudessa.

Vierailija
8/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mieletön krapula juomiseeni verrattuna.

Yhden plussaaminen edelsi ajan kun teki mieli kylmää hampparia, kun söi semmosta niin oksetti.

Yhdessä raskaudessa olut äklötti ennen plussaamista.

Viimesimmässä ei ollut himoja ja älkötyksiä, lämpöjä seurailin. pysy vajaan asteen korkeammalla kuin mitä normaalisti lämpöni on.

Vierailija
9/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita kummassakaan.

Vierailija
10/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kipeet ja huono olo.

Vierailija
11/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka: rintojen arkuus, kohdun nipistely

toinen: lämmönnousu, vaaleanpunainen vuoto

kolmas: rintojen arkuus

Vierailija
12/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ollut mitenkään muuten kipeä. Tämä siis pari päivää ennen testin tekoa.

t. 6

Vierailija
13/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä arvasin heti, että olen raskaana. Ekassa raskaudessa en yhtäkkiä voinut olla samassa pöydässä ituja syövien kanssa, kun ne muka haisi yhtäkkiä niin pahalle. Aiemmin olin syönyt samoja ituja:)

Vierailija
14/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja repäisykivut sängyllä kääntyessä iski noin viikkoa ennen "menkkojen alkua". Ja jotenkin sen vain tiesi. Niin hassulta kun se kuulostaakin, mä "tiesin" jo ennen ovulaatiota että nyt tärppää ja niinhän siinä sitten kävikin.

Vierailija
15/15 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä joten ryyppäsin ihan kunnolla. Oli sitä paitsi ainoa kerta sinä vuonna kun vedin kunnon kännit. Onneksi lapsesta ei huomaa mitään - kai.

Sitten seuraavaksi taisi tissit räjähtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan