Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää wt-mammam tuntomerkkejä:

Vierailija
16.06.2010 |

- menee parvekkeelle puhuakseen puhelimessa. Naapurit pysyy samalla hyvin ajan tasalla tulevista hiustenpidennyksistä yms, halusi tai ei

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mäkin kuulun sit ilmeisesti tähän kastiin... Mä tosin koen hippasen helpommaksi puhua puhelimessa kun karkaan partsille. Muuten kaikilla kolmella ipanalla olis takuulla just ihan hirveen tärkeetä asiaa koko ajan ja mulla menis puolet puhelusta siihen, että ilmoitan jokaiselle erikseen pari-kolme kertaa, että MÄ PUHUN NYT PUHELIMESSA.

Vierailija
2/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohkaa nettipalstoilla lapsensa pääsystä LUKIOON. Hänelle ylioppilastodistus merkitsee sosiaalista nousua siitä häpeällisestä luokasta, mihin hänen vanhempansa kuuluvat. Itse hän muistuttaa edelleen olevansa ylioppilas ja pitää sitä suurimpana saavutuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohkaa nettipalstoilla lapsensa pääsystä LUKIOON. Hänelle ylioppilastodistus merkitsee sosiaalista nousua siitä häpeällisestä luokasta, mihin hänen vanhempansa kuuluvat. Itse hän muistuttaa edelleen olevansa ylioppilas ja pitää sitä suurimpana saavutuksena.

white trash -nimityksen alkuperää. Huvittavaa.

Vierailija
4/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on semmonen keskiluokkanen juttu mun mielestä..

WT on sellanen joka asuu kaupungin vuokra-asunnossa, on sellanen valkaistut stretch-farkut jnejne

Vierailija
5/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta tytär voi pukeutua Burberryyn ja kantaa Longchampin laukkua.

Huutaa pojan kiekkokaukalon reunalla:"Tapa se!" Muistaa myös hoitaa makkaranpaistovuoronsa ja neuvoo topakasti muita vanhempia turnauksessa. Polttaa tupakka pelihallin ulkopuolella ja kertoo kaikille, mitä meidän Tumppi ostaa äidille, kun tekee läpimurron NBA:ssa.

Vierailija
6/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaa tupakkaa, voimakkaasti osista kohtaa vaalennetut farkut, käheä kova ääni

Vierailija
7/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan eri kulttuuri hei

Vierailija
8/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT jättää aina vastaamatta sähköpostiin, vaikka urheilulliset jälkeläiset sitä kaipaisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme