Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa häihin syksyllä, johon hääpari

Vierailija
16.06.2010 |

ei olisi minua, miestäni ja lapsiamme halunneet kutsua, mutta kutsuivat kuitenkin läheisen sukulaisen painostuksesta.

Miten suhtautu hääpariin häissä? Hiukan tuntuu kiusalliselta kun tietää, ettei hääpari olisi meidän perhettä sinne halunnu, kuitenkin on "pakko" mennä, koska ollaan läheistä sukua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei millaan paastais niihin haihin. jos tietaisin etta haapari ei haluaisi meita paikalle niin en todellakaan tunkisi itseani sinne.

Vierailija
2/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran tietäisin ettei olisi haluttu kutsua. Vaikka sitten olisikin läheistä sukua. Ei häihin voida pakottaa osallistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittelemään mistään "esteestä", jos olisi varma ettei hääpari halunnut kutsua. Laittaisin viestin jossa ilmoittaisin suoraan; Emme osallistu häihin, kiitos kutsusta.

Vierailija
4/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea.

Miksi on pakko mennä? Ehkä kutsua oli pakko, mutta ei todellakaan teillä sinne mennä.

Vierailija
5/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko saivarrella. Miten hääpari on teidät onnistunut syksyyn kutsumaan? Käsittääkseni syksy tulee kaikille kutsumattakin

Mutta itse asiaan. En menisi jos en haluaisi. Olisin kuitenkin kohtelias ja ilmoittaisin etten tule ja laittaisin onnittelukortin postiin

Vierailija
6/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilutko houkuttaa..?

Vierailija
7/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko saivarrella. Miten hääpari on teidät onnistunut syksyyn kutsumaan? Käsittääkseni syksy tulee kaikille kutsumattakin

Mutta itse asiaan. En menisi jos en haluaisi. Olisin kuitenkin kohtelias ja ilmoittaisin etten tule ja laittaisin onnittelukortin postiin

Lukihäiriökö?

Vierailija
8/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse äidinkieli. Ap on laittanut joka-sanan syksyllä-sanan jälkeen, ja joka viittaa edelliseen sanaan, ei häihin jotka mainitaan ennen sitä...

Lukihäiriökö?

Vierailija
9/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi mitään armonpaloja välikäsien kautta, olisihan se tosi noloa.

Vierailija
10/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läsnäolollanne.

Vierailija
11/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei tarvitse kuvailla eikä määritellä.

Jos päätätte mennä, niin iloitsette hääparin onnesta niinkuin muutkin vieraat. Älkää nyt ainakaan menkö sinne mieltänne osoittamaan! Häät on siellä pääasia, ei sukulaisten huonot välit.

Vierailija
12/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sekä onnittelisin, kiittäisin kutsusta ja ilmoittaisin, että olemme estyneitä.

HULLUA olisi mennä, jos tietäisi, että hääpari on "pakotettu" kutsumaan teidät. Miksi ihmeessä menisitte? :O

Vierailija
13/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse äidinkieli. Ap on laittanut joka-sanan syksyllä-sanan jälkeen, ja joka viittaa edelliseen sanaan, ei häihin jotka mainitaan ennen sitä...

Lukihäiriökö?

Vierailija
14/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n otsikko: Olen menossa häihin syksyllä, JOHON hääpari

joka-sana on siis taivutettuna siinä, oliko liian vaikeaa?

Vierailija
15/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta, että ihmisen kielikorva ei edes oman äidinkielen kohdalla kerro, että nyt meni pahasti väärin.

mutta pakko saivarrella. Miten hääpari on teidät onnistunut syksyyn kutsumaan? Käsittääkseni syksy tulee kaikille kutsumattakin Mutta itse asiaan. En menisi jos en haluaisi. Olisin kuitenkin kohtelias ja ilmoittaisin etten tule ja laittaisin onnittelukortin postiin

Lukihäiriökö?

Vierailija
16/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

estyneiksi, kiittäisin kutsusta ja lähettäisin etukäteen pienen, kauniin lahjan.

Vierailija
17/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä minäkään menisi. Ja sanoisin ihan suoraan, että en tule, koska ette meitä halua.

Kertoisin sen myös näille "pakottaville tahoille"

Vierailija
18/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä lievästi sanottuna oudolta, tiedä sitten onko oikein vai väärin, mitäs kielipoliisit tähän sanoo....

Vierailija
19/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pakottavat sukulaiset ovat ihan kamalia, ja häistä vasta villiintyvätkin. Mä heittäisin hääparille varmaan vielä senkin, että kyllä me tiedetään, miten vaikeaa ja painostettua hääjärjestelyt voivat olla, joten kiitos kutsusta, emme ole tulossa ja toivottavasti saatte edes jossain muodossa haluamme häät. Ihan vilpittömästi.

Vierailija
20/22 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitettavasti emme pääse häihimme mutta onnea teille.

Mistä saitte tietää että ette olleet hääparin ykkösvaihtoehtolistalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi