Onko mielestäsi soveliasta "esitellä" vatsaa odotusaikana julkisesti?
Tänään tuli nimittäin Korkeasaaressa vastaan raskaana oleva nainen, jolla oli päällänsä toppi joka oli etupuolelta hyvin avoin: kaula-aukko oli hyvin antelias, pieni kangaspalanen (noin 3 cm korkea) piti etuosaa kiinni rintojen alapuolella ja sen alapuolelta lähti pystysuora leikkaus helmaan asti. Raskausmaha oli siis paljaana kaikkien tuijoteltavaksi.
Itse en tuollaista ymmärrä ja mieleni tekikin antaa oma neuleeni hänelle, että saisi vatsansa piiloon.
Kommentit (10)
itsellä on toppi alla ja siinä päällä esim. paitapusero, jossa vaan rintojen alla nappi kiinni. Ei tulis mieleen ilman alla olevaa toppia kyllä niin olla....
=( enpä ois oivaltanu jonkun pahottavan siitä mielensä.
mä en laittaisi kuin rannalle tuollaisen asun, että ei ole sopiva Korkeasaareen kuten ei muullekaan julkiselle paikalle.
tosin mua se häiritsisi olisi tämä nainen raskaana tai ei :p en jotenkin koe mahapaljaana pyörimistä julkisilla paikoilla luontevaksi vaikka minkä kokoinen tai näköinen ihminen olisi. (rannat yms. on tietenkin eriasia)
Raskaudella ei siis ole mielestäni asian kanssa juurikaan tekemistä.
Paha sitä mahaa on piilotellakaan, eli kaikissa vaatteissa se on enemmän tai vähemmän näkösällä.
toisten paljaana löllyvä kaljamaha. Itse asiassa se miesten kaljamaha häiritsee paljon enemmän :D
ja ihan muualla kuin rannoilla? Mikään ei ole niin inhaa kuin mies joka istuu kaupungilla terassilla paidattomana.
kulkea napa paljaana raskaana tai ei-raskaana. Melkoista teinimeininkiä tuollainen.
Miksi maha pitäisi "panna piiloon"? En itse kulje maha paljaana, mutta eipä tuo mikään sydänkohtauksen paikka ole, jos joku muu niin tekee.