Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinun ja ex:n välit?

Vierailija
28.05.2010 |

Yrittäkö jompikumpi tahalleen tehdä toisen elämästä helvettiä? Ehkä jopa lasten kustannuksella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lapsella että meillä olisi hyvä olla.

Vierailija
2/7 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän kanssa yhteisiä lapsia? No vastaan silti, yhden exän kanssa ei missään tekemisissä. Oli miehelle niin kova paikka kun halusin erota. Ei edes tervehditä kun kaupungilla tulee vastaan.

Toinen ex: jos tulee vastaan, kysyn milloin aiot maksaa velkasi. Hän luikkii "häntä koipien välissä" karkuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin antaa toisen olla ja elää

Vierailija
4/7 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kumpikaan oo mitenkään moksiskaan toisten uusista liitoista. Niin se elämä vaan jatkuu.

Vierailija
5/7 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen ex-mieheni yrittää edelleenkin hankaloittaa elämääni esimerkiksi siten, ettei varmasti auta lasten kuljetuksissa tai muutenkaan yritä tehdä asioita niin, että minun elämäni vähän helpottuisi. Tapaa lapsiaan vain muutaman tunnin silloin tällöin (on itse halunnut toimia näin). Ihan idiootti. Lisäksi valittaa kaikesta, esim. jos lapset haluavat mieluummin mennä harrastukseensa kuin tavata isäänsä, on se minun syyni tietysti.

Vierailija
6/7 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin nykyisen mieheni niin ex yritti saada lapsen uskomaan että tästä lähin äiti ei sitten tee kanssasi mitään ym.. roskaa. Onneksi hän kuitenki tajusi tyhmyytensä ja nyt on asiallinen.

Vierailija
7/7 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole lainkaan tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän