Tupakoinnn lopettaminen tekee ihosta kimmoisamman ja kauniimman värisen!
En usko tuota!
Kohta olen ollut 1v polttamatta.
Keuhkojen kunnosta en tiedä, en ainakaan huomaa niiden toimivuudessa parannusta.
Ulkonäkö ei ole parantunut, olen saanut mahamakkaran jota ei ole koskaan ollut. Ikää minulla on jo yli 40v.
Sinä joka olet lopettanut tupakoinnin monen vuoden sauhuttelun jälkeen niin mitä hyötyjä olet huomannut?
Kommentit (6)
Olen miettinyt paranisko stondis jos lopettais. Onkohan tästä kenelläkään kokemusta?
jo pelkästään kun vähentää tupakointia. Todellakin väri paranee ja ihosta tulee ihan eri tuntuinen. Pienet lymfaverisuonet avautuu ja happi kulkee jälleen kudoksissa.
Jos on vuosikymmeniä vetänyt röökiä niin kyllä se naamassa näkyy lopetti tai ei. Samoin alkoholin kanssa. Ei siitä naama silene vaikka juomisen lopettaakin.
Mä huomaan ammatissani positiiviset vaikutukset jo pelkästään kun vähentää tupakointia. Todellakin väri paranee ja ihosta tulee ihan eri tuntuinen. Pienet lymfaverisuonet avautuu ja happi kulkee jälleen kudoksissa.
Jos polttaa normaalisti 5 tupakkaa päivässä ja vähentää yhteen päivässä onko sillä vaikutusta ihoon?
Jos vähentäis tupakointia muttei ihan kokonaan lopettaisi, välttyisiköhän sitä tupakoinnin lopettamisesta seuraavalta lihomiselta
ja nyt olen ollut 3 vuotta polttamatta. ihon väri on parantunut, ei ole enää sellanen kuolleen harmaa. kimmoisuus on lisääntynyt eikä "silmäpussit" roiku niin pahasti. paino nousi aluksi mutta nyt on lähtenyt itekseen, kun liikkuminen on helpottunut.
toki vanhat rypyt on ja pysyy, eihän ne ilman kirurgin veistä häviä =D
ruoka maistuu ja tuoksuu paremmalta, omat vaatteet, auto, iho, hengitys jne. ei käryä enää skeidalta ja kiukunpuuskatkin ovat laantuneet jo viikon kuluttua lopetuksesta.
mun 29 vuotias mieheni joka poltti 2 askia päivässä samat 15 vuotta, lopetti samaan aikaan ilman mitään ongelmia ja on huomannut samat hyödyt, plus, että me molemmat ollaan huomattu huomattavasti parantunut erektio
Jos on vuosikymmeniä vetänyt röökiä niin kyllä se naamassa näkyy lopetti tai ei. Samoin alkoholin kanssa. Ei siitä naama silene vaikka juomisen lopettaakin.
mutta oma äitini on ollut polttamatta yli 5kk 40 vuoden tupakoinnin jälkeen ja kyllä vaan todellakin näkee ihosta sen!
Olen vapaa!