Suunnittelen kuulemma itsemurhaa. naapuri oli tehnyt ls-ilmoituksen
koska kuuli eilen puistossa, että olen tehnyt testamentin (jo, kun lapsi oli vielä vatsassa), toivomuksen siitä, että kenestä tulisi lapsen huoltaja jos lapsen isälle ja minulle sattuu jotain.
Kun vielä sai tietää, että olen viime päivinä käynyt kaikki meidän paperit läpi ja kilpailuttanut vakuutukset, niin laski 1+1= itsemurha.
Kommentit (9)
Meinaan tuskin ne sieltä sossusta olisivat näin nopeasti reagoineet...
hyvä tilaisuus saada apua, kun vain kerron, että sitä tarvitsen.
Kaikki kunnia sossuille. Soittivat ja kyselivät. Kerroin, että mistä on kyse ja sanoin, että voivat tulla käymään, jos kokevat tarpeelliseksi. Ei kuulemma tarvitse.
Meinaan tuskin ne sieltä sossusta olisivat näin nopeasti reagoineet...
rikosilmoitus naapurista kun tekee noin sinulle kiusaa
kuulostaa siltä, että tuo naapuri on itse asiassa huolissaan sinusta ja lapsista. Ei tainnut tehdä tuota ilkeyttään.
laskee yhteen 1+1 ja vastaukseksi saa vähintään 347 ja sitä huutelee totena ympäriinsä... Eipä mieltä ylennä niitä juttuja muille sukulaisille oikoa.
Kerran tämä sukulainen oli keksinyt että minä ja mieheni olla avioeron partaalla. Oli nähnyt mieheni joka oli baarissa kavereittensa kanssa ja mieheni oli jutellut siskoni kanssa, joka puolestaan oli oman miehensä kanssa samassa baarissa. Samoihin aikoihin rakensimme omakotitaloa ja mies tietysti paljon raksalla. Sukulaiseni oli sitten laskeskellut että joo ne on eroamassa....
kuulostaa siltä, että tuo naapuri on itse asiassa huolissaan sinusta ja lapsista. Ei tainnut tehdä tuota ilkeyttään.
Ei ole naapuri terve jos noista ap:n mainitsemista asioista saa päähänsä että ap on tekemässä itsaria... saisi mennä hoitamaan pääkoppansa.
ihan ilkeyttään. Ihmettelen vain, että aika paljon tulee turhia ilmoituksia, jos se, että on tehnyt vuosia sitten testamentin ja vakuutusten kilpailuttaminen on aiheena itsemurhan suunnittelulle?
Miten normaali elämänsä suunnittelu on pelottavaa?
testamentin tekoon
---
soita ap lastensuojeluun ja peru aiheeton lsilmoitus