Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiö ja ruokailuhuone yhdessä vai erikseen? Miksi?

Vierailija
06.06.2010 |

Katselen netistä talopakettien pohjapiirustuksia ja mietin, että kumpi olisi parempi?

Itse olen mieltynyt tuohon "ruokapöytä keittiössä" -ratkaisuun ja ihmettelen että kuka jaksaa ravata kädet täynnä tavaraa keittiön ja ruokailuhuoneen väliä?

Kai siinäkin joku järki on... Valaiskaa toki kun joku sen on kuitenkin paremmaksi todennut.

Enkö nyt ole hoksannut jotain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan keittiön välittömässä läheisyydessä. Siinä on se juttu, että joskus hienompaa ateriaa saattaa häiritä _joiltain_ kokeilta jäävä lievä sotku keittiöön... =0) Eli tiskiröykkiöt jne ei ole siinä heti silmien edessä kun ruokaillaan. Tai jos siellä on joku vielä kokkaamassa, niin häiske ja mäiske ei kuulu sitten pöytään niin pahasti.. tällasta aattelin...

Vierailija
2/4 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli edellisessä asunnossamme keittiön vieressä, mutta aivan liki ruokailuhuone. Siitä huoneesta oli avoin kulku keittiöön ja olohuoneeseen. Keittiö oli kuitenkin sen kokoinen, etä sinne mahtui helposti arkikäyttöön pöytä ja tuolit neljälle. Meillä tosin oli siinä jatkapalapöytä, joten tilaa sai kuudelle helposti eikä vielä silloinkaan ollut ahdasta. Ruokailuhuoneessa meillä oli sio ryhmä johon mahtui paikat kahdeksalle. Olin tyytyväinen tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mahtuu kaapistot 3 seinustalle, iso saareke ja tilaa on vielä 3m ruokapöydllekin (arkisin se on vain 180cm). Pari porrasta ylempänä on olohuone missä meillä on 3m ruokapöytä viikonloppuja ja juhlia varten. Ei meitä ainakaan rasita tuo 2 portaan ja 3 lisämetrin matkan kulkeminen lautasten ja ruokien kanssa. Molempi parempi ainakin meillä

Vierailija
4/4 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "arkipöytä" keittiössä jossa useimmiten syömme, mutta ruokailutilan pöytää käytämme kun kun syömme jotain erikoista tai juhlapäivinä tai kun on vieraita. Rt vie kyllä paljon tilaa joten jos neliöt ratkaisisi ja tarvitsisin sen sijaan esim. yhden ylimääräisen makkarin niin hyvin voisin unohtaa rt:n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan