Naapurit tekee kesälomareissun
Helsinkiin!!! Siis mitä helvettiä?? Millanen ihminen tekee reissun Helsinkiin??
Kommentit (28)
Ajattelimme tehdä päiväretkiä itse pääkaupunkiseudulla asuvina mm. Pihlajasaareen, Suomenlinnaan ja Lintsille Helsingissä.
Mutta mikä pahinta: menemme myös Tampereelle Särkänniemeen. Ja mikä vielä kauheampaa, jos innostumme niin menemme myös Turkuun ja Naantaliin Muumimaailmaan.
Siis kamalan surkeita kohteita varmasti kaikki AP:n mielestä.
ja nauttia ihan lomasta ja siitä ettei tartte lähteä mihinkään.
Mä helsinkiläisenä aion viedä lapset kouvolaan ja alahärmään, tampereella käydään ja siellä heinolassa :)
Kelpaako?
Helsingissä. Se oli ikimuistoinen maalla asuvalle lapselle.
Helsingissä ja Vantaalla Flamingossa, asutaan 40km päässä Helsingistä ;)
kehyskunnasta kerran vuodessa "reissu" Hesaan miehen kanssa (normaalien lintsillä yms käyntien lisäksi). Syödään hyvin, käydään vaikka teatterissa tai leffassa ja yövytään hyvässä hotellissa. Hesa näyttää muuten ihan erilaiselta kun siellä käy vain harvoin. Vaikka asuinkin siellä ensimmäiset 35 vuotta niin nyt vasta olen huomannut tiettyjen talojen ja alueiden kauneuden. Aina luulin että vain esim. Pariisissa ja muualla keskieuroopassa on kaunista art noveauta yms. mutta löytyy sitä meiltäkin.
t ent 3p stadilainen
me ainakin lapsiperheenä mennään forssaan mökkilomalle ja aiotaan myös mennä helsinkiin!!! sielä on paljon näkemisen arvoista lapsille kuin aikuisille.