Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin häihin liittyvä munaus jonka olet kohdannut tai josta olet kuullut?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian ja sulhanen baarissa jatkoilla ja ihan humalassa. Sulhanen oli suututtanut morsiamen jostain ja morsian itkee vessassa kaikille jotka jaksavat kuunnella minkä paskan meni kanssa naimisiin.

Morsiuspuku on revennyt ja likaantunut baarissa remutessa.

Voivoi...ei jäänyt kivat muistot niistä häistä varmaan hääparillekaan.

Vierailija
2/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paskoivat ja oksensivat seuraavana päivänä. Ja morsio vietti aikaa aamuyöstä romanttisesti vessanpöntöllä ja vuorotteli rakkaan aviomiehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen sai juuri ennen häitä tietää morsiamen pettäneen häntä bestmanin kanssa. Hän odotti alttarille asti ja kun pappi kysyi tahdotko sinä pla pla pla, sulhanen sanoi: No en varmaan ota tuollaista huora petturia ja haukkui samalla bestmaninkin.

Tosi juttuna ystäväni kertoi mut en tiedä onko "oikeasti" totta.

Vierailija
4/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka kesken ja salaatista löytyi lasia. Haluaako joku pitopalvelun numeron..? ;)

Liian tarkka kaavan noudatus on yleinen "moka", joka tappaa juhlatunnelmaa. Siis pitkät jonotukset onnittelemaan yms. Uuh.

Vierailija
5/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä oli tarjolla paistia, joka oli marinoitu paistamisen jälkeen ja siis lillunut haaleassa liemessä. Erittäin moni vieras sairastui.

Vierailija
6/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja morsian sai nukkua hääyönsä yksin.

Vierailija
7/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jaksaneet hotelliin asti vaan jäivät tuttavan makuuhuoneeseen yöksi.

Vierailija
8/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähti kierimään lattiaa pitkin. Sulho metsästi kontaten sormusta, saikin sen lopulta kiinni ja KONTTASI vielä takaisin alttarillekin.

Tosi kuin vesi.

Vierailija
9/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruuan määrä oli alimitoitettu tai heillä oli liian huolella kilpailutettu pitopalvelu , osa ruokalajeista loppui seisovasta pöydästä kesken ennen kuin päästiin edes santsikierrokselle! huh!

Osa vieraista joutui istumaan keittiön puolella.

Vierailija
10/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tarjoilemassa ja auttamassa tutun tuttua. Astioita oli vuokrattu tasan yhdet per vieras.

Juostiin muiden kanssa ympäriinsä kyselemässä vierailta että saako lautasen jo ottaa pois. Juostiin tiskaamaan keittiöön ja seuraava sai lautasen.

Vierailija
11/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääväki sairastui pitopalvelun hääkakusta. Oli käytetty ulkomaisia pakastevadelmia eikä ollut kiehautettu niitä. Oli sattunut erä, jossa noroa tms.

Vierailija
12/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjöteltiin katoksen alla kaatosateessa. Kylmä kuin fan. Sisälle mahtui ehkä neljännes vieraista.

Aika nopeasti todettiin me ja monet muut, että onnea ja heippa.

Vierailija
13/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimituksen jälkeen: Sulhanen vittuili morsiamelle ja lähti viinaa juomaan kavereiden kanssa. Morsian itki ja avasi yksin lahjat. Yön viettivät erillään.

Kaikki vieraat tiesivät varmasti jo alusta alkaen, että häät ovat todella huono idea. Mies oli itserakas p***a joka hakkasi vaimoaan.

Inhosin miestä niin paljon etten edes häissä vaihtanut yhtään sanaa hänen kanssaan (morsian oli ystäväni). Oli tosi ahdistavaa olla niissä häissä...

Toiset häät: Morsian ja sulhanen joivat itsensä kaatokänniin jatkopaikassa, pimeässä ja haisevassa rock-klubissa. Oli aika vaivautunut tunnelma sieläkin...

Vierailija
14/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani väärissä häissä. Kiirellä olin juossut kirkkoon ja just viime minuutilla. En voinut enää poistua ja pokkana istuin seremonian ajan ja hymyilin iloisesti hääpärille, kun kävelivät pois alttarilta. Olin vielä sulhasen puolen penkkirivissä ja mietin mahtoiko morsian kysellä sulhaselta, kuka nainen siellä vihkimisessä oikein oli...

Vierailija
15/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat hienoimmat häät missä olen ikinä ollut.

Häät olivat upeassa paikassa, kaikki oli hienoa, suorastaan täydellistä, ohjelma vimpan päälle jne. Mutta juuri se täydellisyys teki häistä hajuttomat, mauttomat ja suorastaan kliiniset. Kaikki vedettiin aikataulun mukaan (oli hääsuunnitelmat ja excelillä minuuttiaikataulut) ja jonkinlainen kireys paistoi kaikessa. Myös hääparissa, jotka esittivät täydellisesti osaansa näytelmässä.

Hienot häät, mutta persoonattomat ja tunnelma puuttui.

Vierailija
16/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiniä vain lähisukulaisille. Muut saivat tyytyä alkoholittomiin juomiin tai ostaa itse viiniä.

Vierailija
17/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiniä vain lähisukulaisille. Muut saivat tyytyä alkoholittomiin juomiin tai ostaa itse viiniä.

ei voi olla totta:D!!!

Vierailija
18/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamen isä oli änkyräkännissä, sulhasen äisi pirun vihainen. Jotkut häävieraat naukkailivat omasta pullosta ja riitelivät kuka oli juonut kenenkin viinat. Evakuoin perheeni äkkiä pois paikalta. Illalla oli nyrkkitappeluiden tuiskeessa käynyt poliisitkin.

Toisaalta ymmärrän hääparia, että eivät viihtyneet omissa juhlissaan.

Vierailija
19/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muukin tarjoilu sen mukaista, kuinka läheistä sukua oli parille? Voiko joku ollla näin... alkeellinen?

Vierailija
20/120 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muuten päästää kauhanvarteen täysin ruuanlaittotaidotonta väkeä. Olen saanut kerran järkyttävän pahaa sapuskaa. Kakkukin oli likilaskuinen.

Jos ei osaa, ei osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi