Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla itseänne nuorempi mies/miesystävä tmv

Vierailija
15.06.2010 |

Eli minkä ikäinen itse olet, minkä ikäinen mies on ja miten kauan olette olleet yhdessä? Kertokaa myös vähän muutakin (esim. miksi näin)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10 vuotta ollaan oltu tekemisissä. Eipä siinä sen kummempaa. Miksi näin? No se vaan on niin. :D

Vierailija
2/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2v. Ollaan yhdessä koska halutaan, ja olen vanhempi koska olen syntynyt aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ei ollu siis mikään pään aukomisjuttu koska itsellänikin on viisi vuotta nuorempi, ei olla kyllä pitkään oltu vielä.

Vierailija
4/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miksi näin? Ja minkököhänlaisia vastauksia odotat? On niin omituinen kysymys, että ihan tyrmistyttää.

No siksi näin, kun vaan sattuu olemaan näin.

Vierailija
5/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisia syitä ajattelit saavasi kuulla?

3

Vierailija
6/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miuksi teillä on näin?

Vierailija
7/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä yli 10v, naimisissakin jo kohta 8v, lapset 6v ja 5v. Tavattiin ja ihastuttiin, siksi yhdessä...

Vierailija
8/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä nyt niin kovasti kiinnostaa, mikä se teidän syynne on. Kertoisit!

Vierailija
9/11 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta asiasta myös toisinpäin. Mun exä oli 10v vanhempi ja meitä yhdisti elämänkokemukset ja luonne. Oltiin kovin samanlaisia ja koettu hyvin paljon samankaltaisia asioita tahoillamme. Rankkaa oli ollut molemmilla. Exä oli jotenkin nuorekkaamman oloinen kuin iän perusteella olisi voinut kuvitella. Minä taas "ikäisiäni vanhempi" - elämä koulinut. Ikäeron huomasi lähinnä musiikista. Exä oli tietenkin elänyt Dingot, Pelle Miljoonat, Eput ja muut ihan eri ikäisenä kuin minä. Erosimme mm koska exä oli liian "lapsellinen" joissain asioissa ja en kestänyt sitä. Muitakin syitä oli toki, mutta tämä oli yksi suurimmista.

Oma mieheni on vain vuoden minua nuorempi, eikä eroa huomaa missään. Olemme olleet yhdessä lähes 10 vuotta. Joskus unohdan että mies on minua nuorempi.

Vierailija
10/11 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä meni kyllä aika reilusti väärin.

Minä 29 ja mies 24

Koska vuosien kokemuksella olen huomannut, että vanhemmat miehet ovat usein melko ns.jäykempiä, eivätkä ole samanlaisia kuin itse olen, eli rennompi ja muutenkin luonteet kohtaavat paremmin.

On nuo nuoremmat sukupolvet parempia!

Vierailija
11/11 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot yhden miehen kohdalla sitä mieltä, niin ei siinä ole vielä mitään perustetta yleistykselle.

Yleistelet ap aika railakkaasti. Yleensä iän myötä ihmiset oppivat, ettei toisia voi kategorisoida noin, vaan että jokainen on yksilö. Vaikutat, ap, ikäistäsi lapsellisemmalta. Siksi sulla varmasti tosiaan sopii vähän nuorempi mies.