GALLUP HeLmIkSiLLE.
Kommentit (31)
Perheessä ennestään neljä tyttöä... minä uskon kun näen, mutta pojan oli ultran täti näkevinään. Perintökalleuksista siel jalkojenvälissä on kyllä kuvakin...Ultra rv 20+1 hyvinkäällä. Mutta varmistunee silloin helmikuussa...
jonkun ihme käytännön vuoksi, mutta hymyili kovasti kun näimme kaikki kolme sen heiluvan jutun siellä jalkojen välissä. Antoi siitä meille sitten pari kuvaakin... Eli poikahan se.
h.h. rv 20+4
Käytiin tänään rakenneultrassa, mutta mies totesi heti aluksi, ettei me sit haluta tietää kumpi siä makoilee... Siihen ultran täti vaan sanoi, ettei olisi sitä edes kertonutkaan. Mä kyllä veikkaan poikaa ja mieskin pohti jälkikäteen, että olisiko siellä jalkovälissä näkyny jotain... Mutta varmuuden siitä saa sit helmikuussa... Täytyy koittaa malttaa odottaa... Tämä on esikoinen, joten ei ole kovinkaan paljon väliä kumpi tulee.
...täälläkin vaikka oli niin kova tyttöolo aiemmin. Ultraaja totes että tarjoaa kahvit jos ei oo poika ja näki mieskin sen sitten kuvista kotona ihan selvästi :)
-Ronya-
mutta ollaan päätetty miehen kanssa jättää tällä (viimeisellä?) kerralla yllätykseksi. Ennestään on poika ja tyttö. Alussa mulla oli tyttö-olo mutta nyt viime aikoina (sykkeenkin takia) muuttunut poika-oloksi... Mutta eihän tuosta voi varma olla, ensi vuoden alussa sitten selviää! =)
Kätilöopistolla (ja ilmeisesti myös Naistenklinikalla) on kielto arvailla sukupuolta, joten emme tiedä. Ei olla vielä varmoja, käydäänkö yksityisellä.
eli on varmaa tietoa että meille tulee toinen POIKA. ;)
Linda+pienenpieni 22+2
Rakenneultrassa rv 20 näkyi niin selvästi että itsekkin huomasin.
Ennestään meillä siis tyttö ja poika.
Rakenneultrassa lääkäri näytti meille " pojan ominaisuudet" oikein zoomattuna... Lähdettiin ultrasta ja ihmettelin yhtä annetuista kuvista kunnes tajusin että ne ominaisuudethan ne siinä oli kuvassa : )
Ennestään minulla poika ja tyttö, miehelläni poika, tyttö, poika, tyttö ja nyt taas poika... Pikkuisimmat tyttö ja tuleva poika yhteisiä.
Mymmeli rv 22+2
Meillekkin tulossa suurella todennäköisyydellä toinen poika. Rakenneultrassa mies kysyi että missäs ne munat on ja lääkäri siihen että tuollahan jotain heiluu... Hetken päästä sanoi vielä " tarkennukseksi äskeiseen että napanuora on ylempänä ja kaikki sormet muualla..." Ei siis sanonut sitä suoraan mutta alusta asti tuntunut tämäkin pojalta!