Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita vko.39 Pas-piinaajia???

29.09.2005 |

Tänään haettiin matkaan kaksi huurunenää ja olivat molemmat hienosti jakautuneet 9 soluvaiheeseen.Luottavaisin mielin tässä nyt aloitan omat piinailuni,olis kiva, jos löytyy piina seuraa,menee aika joutusammin eteenpäin, kun ei tarvi yksin piinailla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos vaan alkiot ovat selvinneet blastokystavaiheeseen saakka. Saa nähdä miten käy. En osaa oikein olla kovin luottavaisella mielin vielä. Pakastettaessa alkiot olivat 4- ja 7-soluvaiheessa ja ne otettiin sulamaan & kehittymään eteenpäin jo tiistai-iltana. Klinikan kanssa on sovittu että menemme huomenna joka tapauksessa klinikalle - oli siirrettävää tai ei joten en tiedä yhtään ovatko alkiot selviytyneet edes tähän asti...

Vierailija
2/33 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitäisi olla huomenna jatkoviljelyn siirto :-) Hiukan jänskattää tämä on toisen iscin 3.pas ja jäljellä on enää yksi olki ennen koko rumban uudelleen aloittamista... Toivotaan, että se toinen elävä lapsi saatais tästä erästä ja tietty jos huominen onnistuu niin viimeinenkin olki siirretään sitten joskus... Yhtä haluavat siirtää, koska meillä on hyvät hoitotulokset tähän asti. Eka tuoresiirto toi ihanan tyttö ja ensimmäisen hoidon 2.pas tuotti geeneiltään terveen , mutta viikolla 16 keskenmenneen raskauden :-( kohtahan senkin vuosipäivä on ja olisi kyllä mukavaa olla silloin raskaana... eli elävää kakkosta ollaan yritetty 05/04 asti, joten kyllä aika tuntuu niiiiiin pitkältä... Mutta kertokaahan kuinka teillä menee piinaaika lähes samoissa aikatauluissa, kun mennään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään laitettiin yksi huurunenä (toinen oli menehtynyt sulatuksessa) matkaan mukaan.joka tehtiin luonnolliseen kiertoon, oli 4-soluvaiheessa. Tämä on vihon viimeinen kerta näissä hommissa joten jännitettävää riittää. Eka hoito icis-03 tuoresiirrosta tuotti ihanan tuloksen, joka tuossa kävelee ja touhuaa.

Lapsettomuuden syy on miehen huonot simpat. Kesäkuussa 05 tehtiin uusi icis,jolloin siirrettiin kaksi mutta eipä alkanut raskaus. Nyt ollaan tien päässä sitten näissä hommissa, mies ei enää halua jatkaa hoitoja.

Vierailija
4/33 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vahingossa väärään paikkaan viestin, tarkoitus oli laittaa tähän.No se löytyy otsikolla Hei. Kiva, kun kuutar 1965 on liittynyt seuraan.Jos saa olla sen verran utelias, niin missä ootte hoidoissa käyneet?Me ollaan Tampereella Avalla.

Vierailija
5/33 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrosta kotiuduttu ja paras alkio kaikista meidän siirroista siirrettiin, joten toiveet on korkealla... mistä on sitten hyvä törmätä pää edella taas alas jos niin on... (2 tuoresiirtoa ja 5.pas)

Pikkuinen itkee keinussa, joten taida sen pitemmittä puheitta mennä viihdyttämään sitä joka on jo meidän luokse tullut :-) Tsemppiä

Vierailija
6/33 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö mukaan piinailemaan?? :) Kiva lukea muiden hoidoista. Samassa veneessähän tässä kaikki ollaan.

Meillä oli tänään IVM-hoidon tuoresiirto ja 2 pikkuista siirrettiin kohdun lämpöön. Punktion saldona oli vain 3kpl. Se kolmas alkio oli kuulemma sen verran huonolaatuinen, että sitä ei kannattanut pakastaa. Eli toivotaan nyt parasta. :)

Voisiko joku selventää tuota alkion luokkajuttua? Olen ihan ymmälläni.. Lääkäri ei selventänyt sitä asiaa ollenkaan, enkä hoksannut kysyäkään. Hän vaan sanoi, että 2 hyvälaatuista siirretään.

Omaa taustaa sen verran tähän loppuun vielä lisään: lapsettomuutta n.4v takana. Hoitoina ollut 3xIUI ja Clomit sitä ennen. Ei plussan plussaa koskaan. Mutta nyt ollaan toiveikkaita ja positiivisella mielellä! :)

Vierailija
7/33 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis pas meillä... Mutta ei kai haittaa, jos tungen itseni tähän ketjuun? :)) Kun ei tiedä oikein mihin sitä kuuluisi.

Vierailija
8/33 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa piinailemaan vaan,eipä sillä nyt niin väliä, vaikket pas-piinailija olekkaan.Pääasia on, että ei tarvi yksin piinailla ,onhan se kiva vaihdella kuulumisia ja tuntemuksia tässä matkan varrella.

Vierailija
9/33 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perjantaina hakemassa massuun 2 alkiota. En ymmärrä mitään näistä jakautumisista, mutta ihmettelen aina ku muilla on jo 4-9 soluisia ja mulla oli toinen 2-soluinen ja toinen oli " jo" jakautunut 3-soluiseksi (vai miksikä noita nyt sanotaankaan ...). Miten toisilla jakautuu noin äkkiä ja toisilla ei ? Vai tarkoitetaanko noissa jotain pitkiä viljelyitä ?

pp 2 ja tuntuu siltä, että aika saisi mennä nopeammin eteenpäin. Vielä pitäisi kestää 12 päivää, ennen kuin saa tietää tuloksen. Tosin mulla yleensä kyllä alkaa menkat jo 25.päivä, joten ei ehkä niin kauaa tarvitse piinailla. Fiilarit on kyllä toistaiseksi ihan hyvät ja mulla on positiivinen mieli tämän suhteen. Viimeksi siirsivät vaan yhden ja nyt 2, joten ainakin prosentuaalisesti parempi todennäköisyys saada vauva !

ET

Vierailija
10/33 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taitaa olla sitten pp5 menossa.Ihmeen rauhallisesti olen pystynyt olla nämä päivät,aina silloin tällöin on ollut mielessä tämä piinaaminen,kiitos kahden nassikan jotka vievät ajatukset muualle.

Pe eli pp2 oli kovia kouraisuja,mielessä kävi, että liittyikö kiinnittymiseen,(3plussaa ja joka kerta on ollut samoja kipuja,muttei vielä pp 2 kohdalla,mutta toisaalta ei ole koskaan ennemmin siirrettykään näin pitkälle jakautuneita).

Jalat maassa pitää vielä se,kun mittaan lämpöjä joka aamu,niin siinä ei ole tapahtunut mitään nousua.Edellisissä raskauksissa aina noussut vajaa puoli astetta.

Tälläistä tällä kertaa.

*****Lähettää tarrasukkia, joilla ottaa kii******

Vierailija
11/33 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Liitynpä tähän piinapinoon minäkin.

Viimeinen 4-soluinen alkio pakkasesta siirrettiin ti 27.9. eli nyt pp6 menossa. Olin jo varautunut siihen, ettei alkio välttämättä selviä sulatuksesta ja olinkin iloisesti yllättynyt & onnellinen jo siitä, että alkio selvisi sulatuksesta ja siirtoon päästiin! Alkio on lääkärin mukaan vielä ' ykkösluokkaa' . Ja kyllähän se varmaan onkin paras pakastetuista alkioistamme, kun se oli ainut, joka pakastettiin yksinään :)

Edellisen siirron jälkeen tarkkailin koko ajan itseäni ja toiveet olivat tosi korkealla; vielä kun oli siirretty kaksi alkiota. Negaa kuitenkin tuli.

Nyt piinapäivät ovat menneet nopeasti ja olen jotenkin jo varautunut uusiin IVF hoitoihin... mutta toivon mukaan niitä ei kuitenkaan tarvita :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Vierailija
12/33 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut koko ajan vähän vatsassa nipistelyä, mutta toivottavasti on kuitenkin vain kiinnittymiskipuja.

Joku kirjoitteli, että passissa onnistumistodennäköisyys on 17-20% ! Mulla heti fiilarit parani. En uskonut, että olisi noinkin korkea. Jostain muistan lukeneeni jotain 10% todennäköisyyttä. Eli jos mulla on kaksi alkioita massussa, niin tarkoittaako se 40% todennäköisyyttä :) No, tuskin, mutta hienoa jos on tuo 20%. Jos meitä on siis 5 kirjoittelemassa tässä, niin yhdellä pitäisi tärpätä.

Ei muuta ku hauskaa piinapäivää kaikille !

ET

Vierailija
13/33 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni jostakin, että kahden alkion PAS-siirrossa onnistumisen todennäköisyys olisi 25%.

Mulla menossa nyt pp7 eikä ole oikeastaan minkäänlaisia oireita... Onkohan moni plussannut vaikkei ole ollut mitään oireita vielä tässä vaiheessa?

Toisaalta edellisen PAS-siirron sekä tuoresiirron jälkeen oli erilaisia tuntemuksia, esim. nippailua vatsassa, joutui ramppaamaan vessassa useammin ym. mutta negaa tuli kuitenkin molemmilla kerroilla.

Vierailija
14/33 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vaivaamaan eräs asia,eikös piinapäivä alkaa siirtopäivästä eli se on pp1,ihan niinkuin kp1 alkaa vuotopäivästä.Korjatkaa jos olen väärässä,mutta näin olen aina itse pp laskenut.

Vierailija
15/33 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP 8 ja nyt alan olla tuskissani,tulee vähän väliä tarkkailtua eikö mitään " oireita" jo ilmaannu.Vähään on ne nippailutkin jäänyt,tuskin olisin huomannut edes, ellen niin tarkasti kuuntelisi kehoa.En tiedä onko hyvä vai huona asia,viimekuusa tuli nippailuja vähän väliä ja nega tuli,nyt en edes uskalla ajatella plussan mahdollisuutta,ettei joudu pettymään niin suuresti.

Lämmöistä sen verran,pari iltaa lämmöt 3 pykälää korkeemmalla ja vasta tänä aamuna pykälän verran aamulämpö noussut,en tiedä minkä johtopäätöksen lämmöistäkään teen,voi vitsi, kun nyt viikko vielä vierähtäis nopeesti.

Ensimmäinen viikko meni hienosti, ja sain oltua tosi cool,mutta nyt en meinaa nahoissani pysyä.Tämä on sanansa mukaisesti yhtä PIINAA.Se on jännä juttu, kun edellisissä + olen " tiennyt" jo ennen testiä olevan raskaana, on tullut vain niin vahva tunne siitä, että on tärpännyt,sitä tunnetta mä nyt odottelen saapuvan,ja niinhän kaikki muutkin samassa veneessä olevat.

Kuinkas teillä muilla on mennyt tämä aika? Ja onko jo + oireita ilmaantunut?

Hyvää torstai päivän jatkoo kaikille!

Vierailija
16/33 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pino oli hautautunut tuonne kauas alas,missä olette piinasiskot?Kuinka teillä menee,onko jo oireita?Pian saa jo ensimmäiset testata alkuviikosta,mä aion ottaa varaslähdön päivällä ja testaan ke ja varmistan vielä to.Mulla ei mitään tuntemuksia raskaudesta,ainut on että lämmöt vähän nousset (3 astetta).Kertokaahan kuulumisia.

Vierailija
17/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen verikokeessa ja negaahan sieltä taas tuli...

Tänään alkoi vuoto ja ilmoittauduin jo nkl:lle uuteen IVF-hoitoon.

Saan tietää ensi viikon alussa josko pääsemme mukaan ' tällä kierroksella' . Olis niin kiva kun pääsis heti jatkamaan hoitoja kun ei tosiaankaan tiedä kauanko tässä menee....

Toivottavasti muilla piinailijoilla on parempi tuuri!

Vierailija
18/33 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut marina70 negasta,toivottavasti ensikuussa sitten tärppäis.Mä olisin jo tänä aamuna testannut,mut niitä testejä ei tullutkaan eilen postista, mitkä tilasin.Nyt menee iltapäivään ennenkuin tiedän tuloksen.Mitään menkkaoireita ei ainakaan vielä ole ilmaantunut,mutta eipä ole raskausoireitakaan.Ei auta kun odotella.Tuun ilmoittelemaan kuin muijan käy...

Vierailija
19/33 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testailen vasta perjantaina, jolloin virallinen testipäivä pp14. En uskalla aikasemmin ja ei se varmaan kannatakaan.

Oireita ei ole ollenkaan!! Luulis, että tässä vaiheessa olis edes jotain, mutta EI MITÄÄN.. Onkohan se hyvä vai huono asia? PP7-8 oli menkkamaisia kipuja vatsalla, mutta ne ovat hävinneet. Mitäköhän sekin meinaa. Alkaa hermot olemaan aika tiukilla ja aika menee hitaasti. En edes uskalla ajatella, että mitä negan kanssa tehdään. Ei millään jaksais kaikkea taas alusta. Meillähän oli IVM hoito ja päästiin suht helpolla kaikesta. Ei ollut hormoneja käytössä ollenkaan kasvattamaan muniksia. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei kannata tätä hoitoa enää meille tehdä, koska saalis oli vaivaiset 3kpl (vaikka kaikki 3 jaksoivat kuitenkin hedelmöittyä). Joopa, joo tässä siis sitä omaa napaa.. Aika apee mieli kuitenkin.

Mites teillä muilla menee?

Mirkka, hermot riekaleina... pp12

Vierailija
20/33 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi oli harvinaisen puhdas nega.Tuskin se huomiseksi enää miksikään edes muutuu,tein 10 mlu/ml aconilla.Se olis tänään haamua edes näyttänyt jos raskaus olis alkanut.Olisin niin toivonut, että tämä meidän viimeinen hoito olis antanut meille uuden vauvan.Tuntuu kuin maailma olis romahtanut,ja tämä itku ei ota loppuakseen ollenkaan.Onneksi meillä on jo kaksi ihanaa poikaa,mutta kolmas oli niin tervetullut ja toivottu, olis ollut tilaa, lämpöä ja rakkautta antaa.Tässä menee taas hetki kunnes saa koottua ittensä.Mä toivon teille muille sydämmestäni plussa onnea ja erityisesti ensimmäistä toivoville.

T:kanerwa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän