Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseuroihin kuinka raskaana?!

Vierailija
15.06.2010 |

En nyt tiedä mistä muualtakaan tätä kysyisin :) Mutta uskaltaisitko/jaksaisitko lähteä suviseuroihin rv 34? Matkaa noin 600km. Itse n ole käynyt sitten lapsuusvuosien, nyt tämä raskaus kai herkistää!? ja haluaisin lähteä. Mietin vaan onko ihan hullun hommaa :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan päällä on ensiapuasema ja ambulansseja hälytysvalmiudessa. Joensuuhun matkaa muutama kymmen kilometri. Matka on pitkä, mutta jos sinulla kaikki ok tällä hetkellä raskaudessa, mikä ettet voisi lähteä. Et olisi ainut raskaana oleva nainen siellä ;D

Vierailija
2/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tama ensimmainen raskaus, jos on niin yleensahan raskaus menee yli lasketun ajan.. jos ei ole ensimmainen,niin ovatko aikaisemmat synnytykset kaynnistyneet missa vaiheessa? Riippuu omasta olostasi ja jaksamisestasi. itse matkustin 6paivaa ennen laskettua aikaa 600km paahan, salosta ouluun junalla, eika onnksi synnytys kaynnistyny ku vasta 2 paivaa ennen eli olin jo ehtiny palata kotiin. jos paatat lahta suviseuroihin, ota mukaan nuvolakortti ja joitain vauvan vaattita,ihan vain varmuuden vuoksi:) tsemppia mita ikina paatatkin, ma sanoisin etta lahde vain,on siina viela viikkoja laskettuun aikan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksipä juuri mietinkin, vanhempi lapsista on vilkas 3-vuotias.

Aiempi syntyi rv 41+4, nyt vaan tuntuu olevan paljon rankempi raskaus kuin edellinen. Kaikki on periaatteessa mennyt hienosti, kaikenlaista pikkukrenkkaa vaan on, liitoskipuja ja harjoitussupistuksia, lonkkien löysyyttä yms. Ja väsymystä!

Vierailija
4/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voithan kuunnella suvareita radiostakin. onhan se tosiaan pitka matka ja oleminen siella on vahan niinkuin "patikkaretkella" olis, tarkoitan ruokailua, peseytymista jne. :)

Vierailija
5/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voithan kuunnella suvareita radiostakin. onhan se tosiaan pitka matka ja oleminen siella on vahan niinkuin "patikkaretkella" olis, tarkoitan ruokailua, peseytymista jne. :)

Vierailija
6/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkäkipuja, ja vielä samalla pitäisi sitä esikoista huolehtia. Tulee olemaan pitkä ja tuskainen matka jos lähdet, ja kestää varmaan sen 10h pysähdyksineen. Ja missä teillä olisi tarkoitus nukkua?

Vierailija
7/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu kyllä aika monta kertaa pysähtymään.

Me ei saada menemään noin kauan aikaa jos siis pelkästään ajaa ja käy pari kertaa syömässä.

Ei mun mielestä ole edes paha. Itselläni oli toissa vuonna muistaakseni rv 33 ja lähdettiin 500km:n päähän suvareihin ja ihan hyvin meni. Se oli viides lapsi.

Itse en jättäisi suvareita väliin raskauden takia. Ainoastaan jos olis ihan vastasyntynyt vauva.

ja selkäkipuja, ja vielä samalla pitäisi sitä esikoista huolehtia. Tulee olemaan pitkä ja tuskainen matka jos lähdet, ja kestää varmaan sen 10h pysähdyksineen. Ja missä teillä olisi tarkoitus nukkua?

Vierailija
8/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin matkaan kannattaa varata aikaa. On pysähdeltävä usein, koska sun pitää jaloitella, ettet saa veritulppaa jalkaasi. Pitkä istuminen voi altistaa myös supistelulle.

Itse en lähtisi leiriolosuhteisiin tuossa tilassa, kesäkuumalla ajamaan pitkää matkaa jne. Ehtiihän sinne taas ensi vuonna.

Vierailija
9/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttään paikalliseen/lähimpään sairaalaan?

Vierailija
10/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustanut autossa 500km suuntaansa rv 35 paikkeilla. Ja ihan kahdella pysähdyksellä meni.

Vierailija
11/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole valmistauduttu hoitamaan synnytyksiä tai on tosi riski luottaa että sieltä väen paljoudesta selviää Joensuuhun synnyttämään.

Onhan tuo matkakin aikamoinen ressi ja siellä oleminen on aika rankkaa.

Olin itse kotona pari vuotta sitten kun la oli heinäkuussa ja kuusi vuotta sitten kun la oli elokuussa. 10 vuotta sitten meillä oli niin itkunen vauva et en lähtenyt vaikka vauva oli 3kk.

Vierailija
12/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon turvallisempaa olla rauhassa kotona ja kuunnella radiosta. Pääsee omaan sairaalaan synnyttämään kun lähtö tulee. Omassa sairaalassa on kaikki paperitkin saatavilla.

Vierailija
13/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa raskaanaolemista ei pidetty minään ja vastasyntyneetkin raahattiin kokouksiin saamaan pöpöjä. Ymmärrän että Suviseurat on ennenkaikkea sosiaalinen tapahtuma jonne on hauskakin mennä, mutta jos kerran mietyttää niin paljon että asiaa pitää kysyä...?

Vierailija
14/14 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan et pitäs matkustaa 600 kilsaa ja olla vaunussa yötä ja päivät pihalla.

Epäilen et ei terkka suosittele reissua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä