Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monta lasta voi max. synnyttää sectiolla?

Vierailija
27.09.2005 |

tiedän et tapauskohtaista, mutta teidän tietämän mukaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että raskaus voi olla vaarallinen kohdun repeämisvaaran vuoksi, mutta mitä tapahtuu silloin jos kuolee siihen leikkauspöydälle? Siis miksi kuolee, mitä silloin tapahtuu?

Vierailija
22/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että toisilla kestää hyvinkin monta. Että ei välttämättä ole mitenkään sen kummemmin hengenvaarassa vaikka saisikin 9 lasta sektiolla. Kun taas jollekin jo se kolmas on hengenvaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja että toisilla kestää hyvinkin monta. Että ei välttämättä ole mitenkään sen kummemmin hengenvaarassa vaikka saisikin 9 lasta sektiolla. Kun taas jollekin jo se kolmas on hengenvaarallinen.

Vierailija
24/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perätilan takia leikattu. nyt viimeisellä kerralla laitettiin piuhat kiinni kun oli lääkäri myös sitä mieltä että ei olisi kohtu kestänyt uutta raskautta... nyt jälkeenpäin tajusin että viimeisen raskauden loppupuolella olleet kivut johtuivat varmaan sektio haavan venymisestä (luulin niitä ensin häpyliitos kivuiksi). lääkäri sanoi että mulla oli paljon arpikudosta tullut ja leikkaus oli vaikea suorittaa niiden takia.

Vierailija
25/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin, että lääkäri kieltäisi neljännen laspen yrittämisen koska en halua enempää lapsia mutta uskontoni ei salli ehkäisyä kuin erityistapauksissa (kuten tämä olisi).

Vierailija
26/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla hullu/mielisairas ja toimia vastoin kaikkea järkeä. Jos sattuu onnettumuudekseen olemaan jonkun uskonnon kannattaja,heti leimataan koko uskonto sellaiseksi. Monet juo maksansa hajalle, pitäisikö siis sanoa että kaikki ei-uskovaiset ryyppää ittensä hengiltä vaikka tietävät että kuolevat siihen? Ilmeisesti ko.äiti halusi itse olla äärimmäisen ehdoton ehkäisyasiassa ja siksi kävi niin kuin kävi. Mutta tämän perusteella ei mitenkään voi sanoa että kaikki lestat tekee niin.

Uskovaisissa on aivan yhtä paljon henkisesti sairaita kuin ei-uskovaisissa, ja sairaus ja uskonto on erotettava toisistaan, niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa!

Vierailija
27/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän myös yhden 11 lapsen äidin ja äidillä ainakin kahdet kaksosetkin, eivät edes viimeiseksi vaan vanhimmasta päästä ja sitten toiset melkein nuorimmaiset. Itse olen ollut laitoksella syntymässä kun nuo vanhemmat kaksoset syntyivät.

Vierailija
28/28 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että näiltä äideiltä on kohtu poistettu?? miksi se on poistettu?

eikö sterilisaatio olisi paljon helpompi operaatio verrattuna kohdun poistoon???

kiitos jos vastaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän