Mahtaako vanhat äidit n. 35 olla kateellisia nuorille äideille?
Siis kun selkeästi fysiikka lakkaa pettää ja unettomat yöt ottavat huomattavasti enemmän kunnon päälle kuin nuorilla?
Kommentit (48)
Teit niin idioottimaisen ilmiselvän ja typerän aloituksen, että kun kukaan ei reagoinut toivomallasi tavalla, alat vastailla itsellesi. SÄÄLITTÄVÄÄÄÄÄ....
Ihan tiedoksesi, kyllä, kaikki ymmärsivät ketjun pointin. Se vaan on niin kulunutta tehdä "vastaveto" jollekin toiselle ketjulle (ja siis haluta todistaa, että ns. vastapuolikin reagoi ihan samalla tavalla), että ei vaan jaksa. Luuletko todella olevasi ainoa, joka tuota harrastaa?
Teit niin idioottimaisen ilmiselvän ja typerän aloituksen, että kun kukaan ei reagoinut toivomallasi tavalla, alat vastailla itsellesi. SÄÄLITTÄVÄÄÄÄÄ....
Ihan tiedoksesi, kyllä, kaikki ymmärsivät ketjun pointin. Se vaan on niin kulunutta tehdä "vastaveto" jollekin toiselle ketjulle (ja siis haluta todistaa, että ns. vastapuolikin reagoi ihan samalla tavalla), että ei vaan jaksa. Luuletko todella olevasi ainoa, joka tuota harrastaa?
Ja joka on vastaillut :) Että ei sen puoleen :D Tarkista vaikka ylläpidolta :) Kahdesta eri ip-osoitteesta tulee vastaukset :)
Älä puhu paskaa!
Luitko itse viestejä?
MONI kirjoitti saaneensa lapsia MYÖS nuorena!
Itsekin kuulun tähän MAMMAryhmään! Olen ollut parikymppinen kun ollaan esikoinen saatu ja nyt olen 30+.
Luen itseni niin nuoreksi äidiksi, olen vaan ikääntynyt ja saanut vuosien kuluessa lisää naperoita.
MINUAKAAN ei kiinnosta solvata muita; minua nuorempiani, ikäisiäni tai ikäisiäni iäkkäämpiä. Tässä ketjussa moni niin on sanonut, harvassa on ne mollaajat ketjussa.
Minustakin on ihanan letkeää olla 30+ ja kokea vauvaelämää! Mutta oli se ihanaa liki 10 vuotta sitten.
Työkuntonen on minustakin oltava vielä kymmeniä vuosia, pph.n ammatti kiinnostaa niin saisi hoitaa lapsia vielä eläkkeelle siirryttäessä, enkä minä haikaile eläkkeelle vielä vuosiin. Itseasiassa toivon että jaksan +vuosia tehdä eläkerajasta..
Kyllä minä TAJUSIN että joku "vitsinä" kirjoitti tän tota toista ketjua vastaan mutta on se nyt jumalauta vaikeaa jos ei ihmiset saa kirjoittaa tähän sitten mielipiteitään! Älä tee aloituksia jos niihin ei sitten sovi keskustelua virittää. Olisit voinut ihan yhtälailla tehdä aloituksen asiasta suoraan, mutta ON paljon nuoria jotka solvaa vanhempiaan.
Monessa asiassa olen kasvanut 10 vuoden aikana, pitäisikö sitten 20- vuotiaana olla valmis ihmisenä? Onko kateus väärin? Asiasta keskustelu ei ole "selittelyä".
T. neljän lapsen HYVÄ kuntonen äiti, haaveissa useamman.. ;)
38
Fysiikka ei pettänyt, koska vauva ei valvottanut eikä valvota taaperonakaan.
Päinvastoin - taapero pitää nuorekkaana.
Olen 40+
MIKSI?
Sinäkö täälä määräät milloin keskustelu sopii päättyä?
Kyllä päivittäin joku laittaa näitä vastakkaisia alotuksia. Onpa virkistävää!
En vastaile itselleni mutta jos sinä tulet onnellisemmaksi niin pidä luulosi. Osaan katsos suhteuttaa että tämä on vain av.
Älä puhu paskaa!
Luitko itse viestejä?MONI kirjoitti saaneensa lapsia MYÖS nuorena!
Itsekin kuulun tähän MAMMAryhmään! Olen ollut parikymppinen kun ollaan esikoinen saatu ja nyt olen 30+.
Luen itseni niin nuoreksi äidiksi, olen vaan ikääntynyt ja saanut vuosien kuluessa lisää naperoita.MINUAKAAN ei kiinnosta solvata muita; minua nuorempiani, ikäisiäni tai ikäisiäni iäkkäämpiä. Tässä ketjussa moni niin on sanonut, harvassa on ne mollaajat ketjussa.
Minustakin on ihanan letkeää olla 30+ ja kokea vauvaelämää! Mutta oli se ihanaa liki 10 vuotta sitten.
Työkuntonen on minustakin oltava vielä kymmeniä vuosia, pph.n ammatti kiinnostaa niin saisi hoitaa lapsia vielä eläkkeelle siirryttäessä, enkä minä haikaile eläkkeelle vielä vuosiin. Itseasiassa toivon että jaksan +vuosia tehdä eläkerajasta..Kyllä minä TAJUSIN että joku "vitsinä" kirjoitti tän tota toista ketjua vastaan mutta on se nyt jumalauta vaikeaa jos ei ihmiset saa kirjoittaa tähän sitten mielipiteitään! Älä tee aloituksia jos niihin ei sitten sovi keskustelua virittää. Olisit voinut ihan yhtälailla tehdä aloituksen asiasta suoraan, mutta ON paljon nuoria jotka solvaa vanhempiaan.
Monessa asiassa olen kasvanut 10 vuoden aikana, pitäisikö sitten 20- vuotiaana olla valmis ihmisenä? Onko kateus väärin? Asiasta keskustelu ei ole "selittelyä".T. neljän lapsen HYVÄ kuntonen äiti, haaveissa useamman.. ;)
38
Nythän tulikin sitten pitkä litania ;) Ja kyllä olen vieläkin sitä mieltä että kaikki ikäryhmät selittelevät omia valintojaan ja solvaavat muita äitejä. Niin se vain on ja tulee olemaan.
Onhan tuota jo aikakin aloittaa siivoaminen tässä huushollissa :)