Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaako vanhat äidit n. 35 olla kateellisia nuorille äideille?

Vierailija
15.06.2010 |

Siis kun selkeästi fysiikka lakkaa pettää ja unettomat yöt ottavat huomattavasti enemmän kunnon päälle kuin nuorilla?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä lukemassa ja nauramassa välillä. :) Kuten sanottu niin tämä oli vaan yhtä typerä aloitus kuin se toinenkin, miksi nuorien tai vanhojen pitäisi olla kateellisia toisilleen yms. Ja pakko tarkentaa vielä etten ole nuori ja toiseksi en pidä 35-vuotiasta vanhana, en ikinä. Pidin ehkä murkkuikäisenä mutta kummasti raja nousee kun omat vanhemmat ikääntyvät.

Vierailija
22/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole samaa mieltä kanssanne. Tässä ketjussa vanhat haukkuu nuoria ja toisessa nuoret haukkuu vanhoja. Mihin ketjuun kuuluu mennä niiden jolla on monta lasta, vaikkapa vanhin 18 v ja nuorin 1 v eli on saanut nuorena ja vanhana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen antanut omasta mielestä hyvän elämän 10 vuotiaalle tytölleni, samanlaisen kuin 5v pojalleni ja toivottavasti vielä tulevalle lapselleni :) lapset ei ehkä puhu kirjakieltä :P

eiköhän jokainen meistä tee parhaansa, nuori tai vanha, köyhä tai rikas :) terv. 19v esikoisen syntyessä ja 29 kolmannen syntyessä

Vierailija
24/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35 ja viides lapsi syntyy hetkenä minä hyvänsä. Fysiikka ei todellakaan ole pettämässä, mulla on varmasti paljon parempi kunto, kuin monella ei synnyttäneellä parikymppisellä. Mua jopa luullaan ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi.

Mistä tällasia asioita juolahtaakan päähän. Varmasti oot sitten itse 35 vuotiaana rapakunnossa.

Vierailija
25/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fysiikka ei "lakkaa pettää" ensinkään ja onneksi vauvelit älysivät nukkua yönsä kunnolla heti alusta asti, joten MISTÄHÄN mun olisi pitänyt olla kateellinen?

Vierailija
26/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kaksi vanhinta lastani 25 v iän kieppeillä ja kolmannen yli 35-vuotiaana. Kolmannen kanssa jaksoi unettomia öitä paljon paremmin! Hän ei edes ollut vauvana ja taaperona kovinkaan hyvä nukkumaan.

Minulla ei tosin muutenkaan ole tapana kadehtia ketään äitejä, ei minkäänikäisiä eikä muistakaan syistä.

Vierailija
27/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nuori äiti = läski äiti. Eli on fysiikka pettänyt jo parikymppisenä...

Vierailija
28/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha äiti = läski äiti. Että silleen.

Vierailija
29/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole samaa mieltä kanssanne. Tässä ketjussa vanhat haukkuu nuoria ja toisessa nuoret haukkuu vanhoja. Mihin ketjuun kuuluu mennä niiden jolla on monta lasta, vaikkapa vanhin 18 v ja nuorin 1 v eli on saanut nuorena ja vanhana?

Vierailija
30/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hankkinut lapset eri iässä?

Itse en olisi vielä kaksikymppisenä lapsia halunnutkaan. Olen tyytyväinene ttä kerkesin rauhass aopiskelemaan, tekemään töitä ja veittämään vapaampaa elämää ennen lapsia. Esikoinen syntyi kun olin 29v ja nyt 34v odotan kolmatta ja ilmeisesti viimeistä lastamme.

En koe olevani mitenkään huonossa kunnossa tai vanha, ihan hyvin olen jaksanut valvomiset ja muut. Minulle ne varmasti olisivat ottaneet kovemmille silloin ihan nuorena kun kuitenkin mielessä oli niin paljon muita asioita.

En ole kateellinen kaksoissiskolleni joka teki lapsensa 19-23v iässä eikä siskonikaan varmasti kadehdi minua. Meille vaan on sopineet vähän erilaiset elämäntyylit ja järjestykset.

Vierailija
31/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap sun ikä on? Olen itse 34-vuotias ja mitään eroa en huomaa parikymppiseksi. Siskoni on 41 ja hänkin ihan priimaa vielä. Mitä olen tajunnut, niin viidenkympin jälkeen alkaa vasta OSALLA brakata paikat...

Vierailija
32/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei ole tullut mieleenkään :D Nyt yli nelikymppisenä en enää haluaisi valvoa uuden vauvan kanssa, mutta kuopuksen sain 38 v:na. Valvominenhan oli helpompaa kuin nuorempana, kun unentarve vähenee iän myötä. Ainakin nelikymppiseksi fysiikka kestää normaali-ihmisellä, ja monella näköjään sen jälkeenkin. "Selkeästi fysiikka alkaa pettää"?!

Vierailija
33/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta :D

Tämän ketjun ansiosta ainakin huomaa että kaikenikäiset äidit selittelevät heti ja kunnolla! :)

Vierailija
34/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä edellisiäkin keskusteluja, ennen kuin uskaltautuu vastaamaan. Joskus viesti on niin ihanan provosoiva, että siihen on pakko tarttua.

Vierailija
35/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen ketju. Kuka selittää ja mitä?

Vierailija
36/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu elämä jää elämättä, ei mitään koulutusta useinkaan ja työelämästä mitään kokemusta.

Kaikki nuoret äidit joita tunnen ovat jotenkin säälittäviä.

Vierailija
37/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen ketju. Kuka selittää ja mitä?

Tulee tekstiä missä kerrotaan miksi heille sopii mieluummin lapsi 30+ iällä ja osa jopa säälii nuoria äitejä ja heidän lapsiaan :)

Samallalailla nuoret äidit selittävät miksi he halusivat lapsia nuorella iällä ja heistäkin jotkut säälivät vanhempien äitien lapsia.

Selittelyn makua minun mielestä :)

Tää ap:n avaus oli vastaheitto ilmiselvästi toiselle ketjulle ja pientä piruilua :D Älä ota tätä vakavasti :)

Vierailija
38/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, ihanaa. Edes yksi tajusi pointin!

Hauskan ketjun sait aikaiseksi :)

Vierailija
39/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli pointtina;)

Mutta hauskaa on ollut ja nyt voidaan antaa ketjun hävitä bittiavaruuteen.

Vierailija
40/48 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin niin onnellinen, en sen väsyneempi kuin parikymppiset äitikaverini, pinna vaan oli pitempi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän