Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katsoitko viime viikolla Kymppitonnia kun Heidi Suomi joka ilta
14.06.2010 |
korosti olleensa urheilutoimittajana "monta vuotta" :) Kun Riitta Väisänen esitteli Heidin urheilutoimittajana etc., Heidi joka kerran korjasi olleensa "useita, useita vuosia" urheilutoimittajana. reps
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä ainakin ymmärsin asian niin, että Heidi nimenomaan pilke silmäkulmassa korosti olleensa useita vuosia toimittajana jottei Riitta kysyisi tarkemmin montako kymmentä vuotta hän on toimittajana ollutkaan... ;) Ja lisäksi taisi mainita ettei enää ole muutamaan vuoteen ollut urheilutoimittajana. Näin me tulkitsemme näköjään samaa asiaa eri tavoin :)