Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus Sukkahousuista - Mies kysyy

Vierailija
14.06.2010 |

Eli: En ole koskaan joutunut kuulemaan ex-naisteni kanssa sen suurempaa surkuttelua sukkahousujen kestosta, mitä nyt sitä yleensä pidetään suht huonona (onko näin?).

Nyt vaimoni, jonka soisin käyttävän yleisesti hametta (ja pliis, syy tähän on "off-topic") on valittanut viimeiset vuodet sitä, että kaikki sukkikset menevät aina heti ensimmäisellän kerralla hajalle (näyttivät menneen tänäänkin). En tiedä, mitä ajatella, koska oma henk. koht. "asiantuntemus" on nolla, ja kuitenkin Suomessa elää paljon jatkuvasti hameeseen pukeutuvia naisia. Eivätkä kaikki heistä näytä kuuluvan siihen varallisuusluokkaan, joka/jotka ostaa/ostavat uudet sukkahousut joka päiväksi...

Elikkäs, a) onko vika siinä, että vaimo "tahalleen" rikkoo sukkiksiaan haluten pois "tungettelevasta" halustani, että hän käyttäisi hametta...

b) Hän on vain yksinkertaisesti "rähmäkäpälä" ko. vetimien käytössä

c)Sukkikset ovat todella niin helvetin huonoja, kuten vaimoni niitä haukkui

Kiitos vastaajille.

Ja Ps. te hameeseen usein pukeutujat - onko teillä vinkkejä, vai kaikkiko siellä alla sukahousuja kokoajan käyttää...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa pitää päivä sukkahousuja. Muista ostaa ne varasukkikset hajonneiden tilalle, jotta varmasti tulee pidettyä koko päivä. Sen jälkeen ei tarvitse kysellä.

Itse sain aikoinaan hysteerisen naurukohtauksen siinä vaiheessa, kun tyttöystävä rikkoi viidennet sukkahousut yhden illan aikana. Tyttöystävä siitä tietysti suuttui minulle, ja totesi että yritä itse käyttää sukkahousuja, ja saada ne pysymään ehjänä.

Siskoni on innokas sukkahousujen käyttäjä. Kerroin hänelle tuosta tapahtumasta. Hän innostui heti ja alkoi esitellä sukkahousuja ja kertoa, mikä on tärkeää niiden käytössä. Eikä mennyt kuin hetki, kun olimme jo kaupassa ostamassa sukkahousuja minulle. Niinpä siskoni näytti millaisia sukkahousuja pitää ostaa ja miten ne pitää pukea. Sitten yhtenä perjantai aamuna laitoin sukkahousut housujen alle töihin lähtiessäni. Olin siis koko päivän sukkahousut jalassa. Illalla kun olimme menossa nukkumaan, riisuin housut ja totesin tyttöystävälle, että hyvinhän nämä on kestänyt ehjänä koko päivän. Hän totesi siihen, että huomenna saat sitten laittaa ne shortsien kanssa, ja katsotaan sitten, miten ne kestää. Eihän siinä auttanut muu, kuin pitää lauantai sukkahousuja ja shortseja sitten.

Tämän jälkeen tyttöystävä ihmetteli, miten ihmeessä onnistuin pitämään ne ehjänä kaksi päivää. Olin ostanut hänellekin samanlaiset hyvälaatuiset ja kestävät sukkahousut. Nykyään käytämme molemmat usein talvella sukkahousuja housujen alla. Tyttöystävä käyttää myös hameiden kanssa mielellään sukkahousuja.

Vierailija
2/43 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisesta en ole 50 ikävuoteni aikana vielä kuullut, vaikka itsekin kuulun niihin, joilla sukkikset kestävät ehjinä ja jotka käyttävät niitä paljon ja ihan mielelläänkin. Mutta että oikein innokas käyttäjä? Keksitty juttu, sanomma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousut -sanasta...

Vierailija
4/43 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rikon ne useimmiten vessassa käydessä kun kiireessä nostan niitä ylös ja kynsi menee läpi. Tai sitten varmaankynnen terävä reuna rikkoo kärjen (vaikka kuinka hoitaisi kynsiä). Tai sitten joku tarranauha hipaisee jalkaa, vaikkapa lapsen hanskan nauha tms kun ollaan lähdössä aamulla... Jos ostaa markettisukkiksia (10e?) niin tuho on taattu.

itse käytän enemmänkin stay-upeja. Hajoaahan nekin, mutta kun ostaa monta paria samanlaisia niin voi heittää aina sen yhden hajonneen roskiin eikä mene koko pari kerralla.

Vierailija
5/43 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ohuemmat ja halvemmat sukkikset, sitä huonommin ne kestävät. Itse käytän vain kahdenlaisia sukkahousuja: 100 den paksuja (mustia tai muun värisiä) tai sitten jotain alle 15 den paksuisia mahdollisimman näkymättömiä sukkahousuja/stay upeja. ei ne ohuemmat yleensä kovin montaa käyttökertaa kestä.

Vinkki sukkisten tekemiseen mukavammaksi: VENYTTÄKÄÄ NIITÄ. Ennen kuin puette, niin laittakaa sukkiksen terät lattialle ja astukaa niiden päälle, ottakaa kiinni vyötärön kohdalta ja kiskokaa ylöspäin. On ihan oikeasti PALJON mukavampi käyttää tämän jälkeen! Ja kun ostatte, niin yrittäkää hankkia sellaisia missä koko yläosa sitä tiiviimpää neulosta eikä vaan kapea kuminauhamainen kaistale, tämäkin lisää käyttömukavuutta. Ja haarakiila myös.

Vierailija
6/43 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies esittäis vienon toiveen että käyttäisin hametta, niin saisi räkäiset naurut, olen käyttänyt hametta sitten 7v. iän jälkeen tasan yhden päivän, eli omissa häissäni ja sen lisäksi muutamana iltana pakon edessä joissain gaalatilaisuuksissa. Puhumattakaan että vielä sukkahousut pitäisi olla, no way.

Mutta JOS olisi sellainen elämäntilanne että haluaisin jostain syystä jotain miestä miellyttää esim. papin aameneen asti tai muuten vaikkapa taloudellisia etuja saadakseni, niin vaatimus niiden käyttöön olisi että ukko kustantaisi kerta viikkoon manikyyrin, pedikyyrin ja säärikarvojen poiston sekä laadukkaat sukkahousut sekä tietysti kengät jotka ovat sisältä hyvin istuvat ja pehmeät ettei sen vuoksi mene sukkikset rikki. Eikä näihin pitkiin koipiin edes mene marketin yhden koon housut kun haarat jäävät puoleen reiteen (mittaa on lähe 190cm, siis ei säärillä ,vaan minulla muuten). jos sukkikset vaativat käsinpesun, niin se olisi sittten ukon hommia joko viedä ne pesulaan tai hoitaa itse, minä en moiseen aikaani tuhlaa. Enkä tasan omilla kustannuksilla ostaisi hameita ja mekkoja jos niiden käyttö olisi miehen toiveesta lähtöisin. Että kalliiksi tulisi moinen fetissi jos mun miehen päähän pälkähtäisi ja joku tosi hyvä syy pitäisi olla mun motiivina että kotvasen viitsisin miellyttääkseni käyttää aikaa moisiin säärien, käsien ja jalkojen hoitoon sekä sukkisten rullailuihin ja kun olisin tavoitteeni saavuttanut niin appajee, niin olisi tämä mamma taas kulahtaneissa ikiverkkareissa ja hameet spr:n kontissa ;-)

Vierailija
7/43 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen peilaten olis voinut miettiä sitä inhon astetta.

Itse en käytä sukkahousuja, vaikka minulla olisi hame päällä. Poikkeuksena juhlat, joihin nuo kammotukset kyllä puen.

Vierailija
8/43 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousuja ja hametta AINA. Sukkahousut eivät kyllä helposti rikkoonnu jos ne ovat tarpeeksi paksut (50-100 den), ja siksi minun ei tarvitse ostaa sukkahousuja kuin ehkä kerran kuukaudessa. En osaisi edes olla housuissa enää, koska sukkikset+hame yhdistelmä on söpö ja mukava, ja kyllä mieskin tykkää kovasti tavasta jolla pukeudun. :)

Vierailija
9/43 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heleyttävä kosteusemulsio vartalole". Tuntuu ja tuoksuu ihanalle ja antaa säärille kauniin ruskettuneen sävyn olematta ällö itseruskettava voide (vaan siis värjätty kosteusvoide). Sitten voit käyttää hametta ilman sukkiksia vaikka olisi luonnostaan kalpeammatkin koivet. Tuon keksinnön jälkeen en ole sukkiksiin koskenut.

Vierailija
10/43 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin appajee, niin olisi tämä mamma taas kulahtaneissa ikiverkkareissa ja hameet spr:n kontissa ;-)

Mä teen karvanpoistoa, kynnenlakkuuta ja sukkien pesua ihan vapaehtoisesti! Olen varmaan tällä palstalla jotenkin poikkeava kun en pidä mitään ikiverkkareita, paitsi mökillä joskus.

Vierailija
11/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on törkeän huonoja.

jos haluaa laadukkaampia ja kestävempiä, niin niistä saa maksaa jopa yli 10 kertaisia summia.

Vierailija
12/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron sinulle, että minun mielestäni sukkahousut on yksi kaikkein vi**tumaisimmista vaatekappaleista, mitä maa päällään kantaa, enkä pue moisia hirttimiä päälleni kuin äärimmäisessä pakossa.

Ikävät jalassa, hiostaa sisätiloissa, kutittaa ja KYLLÄ rikkoutuu helposti. Mulla on kuiva iho eli yleensä karkeat kädet ja kantapäät varsinkin ja se on sukkahousujen surma. Milloin tarttuu kynteen, kynsinauhaan kiinni, siinä on sit reikä, joka kaaaaaaaaaaassssssssvaaaaaaaa....

Minusta on aika kipeää, että et voi ymmärtää, jos vaimosi ei halua pukeutua kuten SINÄ haluat hänen pukeutuvan..

Vierailija
13/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavissukkikset hajoaa viimeistään toisella käyttökerralla.

Vierailija
14/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina niin kuivat kantapäät ja kynsinauhat hajalla, että pelkästään niillä saa sukkikset rikki. Lisäksi en osaa nostaa valuvia sukkiksia mitenkään elegantisti, vaan saan aina revittyä niihin reiän.

Vähän sellaista dilemman makua: kalliit sukkahousut ovat varmasti kestävämpiä, mutta niiden hajoaminen vituttaa enemmän kuin bulkkisukkahousujen. :P

Jos sua oikeasti kiinnostaa, niin kokeile vaikka kesälomalla käyttää yhden päivän verran sukkahousuja kotioloissa...

Vierailija
15/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on törkeän huonoja.

jos haluaa laadukkaampia ja kestävempiä, niin niistä saa maksaa jopa yli 10 kertaisia summia.

laadukkaimma tovat rikki heti. Sellaiset halvat talvella pitkiksien alla pidettävät kyllä kestävät ja kestävät. Ja jos on vahingossa ostant huonon väriset sukkikset, kestävät nekin aivan hyvin.

Tämä on joku kumma arvoitus, vähän samanlainen kuin pesukoneen syömät puolisukan toiset parit.

Vierailija
16/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sukkahousut hajoaa aina 1. tai 2. käyttökerralla, ainakin minulla.

Vierailija
17/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi pitkät kynnet, joilla onnistuu niitä rikkomaan? Vai olisiko liian pieni koko - joutuu koko ajan vetelemään ylöspäin - rikkoo helpommin? Onko vaimosi kömpelö - tölvii koipiaan joka paikkaan?

Itse en edes satsaa laatuun, ostan marketin halpiaisia, eikä ole tainnut koskaan mennä ekalla käytöllä rikki. 20 denierin sukkikset ovat kestäneet ties miten pitkiä aikoja, 15 denierin vähän vähemmän, mutta useita käyttöjä kuitenkin.

Vierailija
18/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- halvat sukkahousut

- kuivat kantapäät, halkeilleet kohdat rikkovat sukkahousuja

- liian pienet sukkahousut

- väärä pukemistyyli, jos hajoavat päälle laittaessa

- varpaankynnet tai kengät rikkovat

Mutta kokeilepa itse pitää sukkiksia vaikka yksi päiväkin (oikeesti, osta isot niin saat päällesi). Luulen, ettet enää vaadi vaimoasi käyttämään niitä. Ne hiostaa, kutittaa, joko kiristää tai roikkuu ja on kerta kaikkiaan hirveät.

Kesällä kai voi pitää hametta ja sandaaleja ilman sukkiksia?

Vierailija
19/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa laadukkaammat sukkikset, niistä on maksettava aika hunajaisia summia, eikä sekään vielä takaa kestävyyttä... Lapset varsinkin hajottavat sukkikset pelkällä katseellaan! : D

Ovat tosiaan ihan kertakäyttökamaa. En suosittele jokapäiväiseen käyttöön, järjetöntä rahanmenoa.

Vierailija
20/43 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole niiden kanssa sen suurempia ongelmia. Kyllä ne jonkin aikaa kestää kun vähän varoo puettaessa ja pesee käsin.

Ja talvella voi käyttää vähän paksumpia, kestävätkin pidempään.

Pienet reiänalut voi "paikata" värittömällä kynsilakalla.