Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piristkää minua. olen viikon aikana syönyt 3:na päivänä

Vierailija
14.06.2010 |

aivan liikaa (noin 4000kaloria/liikasyömispäivä)

ollut yhdet juhlat. yksi piza+herkkupäivä ja tänään söin suklaalevyn ja keksipaketin + normaaliruuan :(

olen ollut kevään laihdutuskuurilla ja tänä aamun vaakanäytti 54kg. nyt päivän ahminnan jälkeen tietysti paljon enemmän.

pidänk huomenna vesipaaston vai palaanko vaan normaaliruokaan? pelkään painon nousevan ja viikonloppuna olisi synttärijuhlat tiedossa + kamalasti ruokaa. miten voin olla koskematta kakkuihin ja karkkeihin?

makea on minulle se ongelma. vaikka söisin hyvin perusruokaa niin silti "toinen maha" huutaa suklaata ja leivoksia.

onglma on että omistan paljon kireitä vaatteitajoissa näkyy painon nousu kyllä heti! sanokaa ettei painoni nouse tämän viikon takia?

pliis sanokaa että mahdun myös ensiviikolla vaatteisiin ilman pientä uutta mahakumpua

pituuttaminulla on vain 166. olen laihduttanut viimekesästä koko talven hiljalleen, painoin tuolloin 72kg

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ettet liho viikossa, mutta turvotusta voi olla, varsinki kun pizzaa olet syöny.. mut hyvin olet saanut laihdutettua! joten olet ansainnu pienen herkuttelun!

Itse olen myös kauhea syömään herkkuja, että tiedän tunteen että on kaksi mahaa.:)

Olen myös laihduttanut 70kg->53kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viikko ei riko elämäntavanmuutostasi. Jatkat vaan sitten normaaliin tapaan, kun juhlat on ohi. Ja voithan sä valita kevyimmät herkut pöydästä, ottaa vaan vähän tai syödä kunnollisen aterian ennen juhlia, niin ei tee mieli ahmia kahta kiloa kakkua.

Ei syömisestä kannata vauhkota liikaa eikä rajoittaa itseään liikaa. Hetkellinen turvotus lähtee hiukan keventämällä pariksi päiväksi, ja vaikka lisäämällä vähän liikuntaa (se päivä - pari). Stressi syömisistään on pahaks. T: entinen anorektikko

Vierailija
4/5 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mahamakkarana näy?

Vierailija
5/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paino yhden päivän syömisillä humahda useita kiloja ylöspäin. Nyt vaan Tsemppaat itseäsi jatkossa ettei tule ahmittua :) Ja kannattaa huomenna kyllä syödä, tosin kevyesti.. Makeanhimoon kannattaa ostaa kotiin hedelmiä yms muuta terveellistä makeaa herkkua :)

Ananas kiihdyttää aineenvaihduntaa :)

P.S Mulla vaan 160 pitutta ja normipaino sen 55-56 ja kaukana olen lihavasta.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi