Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisuus päästä entisten kiusaajien esimieheksi,

Vierailija
14.06.2010 |

otanko työn vastaan?

Yläasteella sain ikäviä kommentteja eräältä suosittujen tyttöjen porukalta. Minulla oli hyvä ystäväpiiri, mutta kyllä ne ilkeät kommentit iltaisin mietitytti ja varmasti vaikutti itsetuntooni. Nyt minulle on tarjottu virkaa ja sain juuri tietää, että osa näistä "kiusaajista" olisi alaisiani. Mietin nyt, että jos otan paikan vastaan, niin olisiko heidän kanssaan työskentely kuitenkin vaikeaa vai kostaisinko heille alitajuisesti ja silloin en olisi heille hyvä esimies? Jos en olisi saanut tietää heistä olisin ottanut työn vastaan...apuja kiitos!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki rules.

Vierailija
2/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kostaisit olisit samanlainen raukkis kuin hekin. Tekisin päätöksen muilla perusteilla, mutta minulla onkin terve itsetunto.

Vierailija
4/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat työn ja yrität käyttäytyä aikuismaisesti.

Vierailija
5/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN pilaisi uraani ryhtymällä työpaikkakiusaajaksi ja kyykyttäjäksi. Pystyisin kyllä nykyisellä itsetunnollani toimimaan entisten kiusaajien pomona antamatta historian vaikuttaa. Hävettäisi vajota kiusaajien tasolle ja käyttää valta-asemaa väärin. Olen hyvä ja taitava työssäni, joten minulla ei ole mitään hävettävää ja johtavaan asemaan nouseminen tuntuisi vain hyvältä.

Vierailija
6/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos muutenkin olisin sen ottamassa, ilman tietoa noista ex-kiusaajista.

Kiusaajista monet ovat kyllä melko manipuloivia nuoleskelijoita, joten tuskin välttämättä käyvät v-mäisiksi alaisiksi vaan saattavat nuoleskella jne.

tai sitteno vat porukalla perseitä sulle ja vaikeuttavat kaikkea mahdollista.

Vierailija
7/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen valtion virastossa ja loistava esimiehemme vaihtoi juuri työpaikkaa. Entiset koulukiusaajat joilla on vakivirat, jyräsivät esimiehemme täysin jalkoihinsa.

Vierailija
8/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli hyviäkin kavereita, mutta paljon niitä tyttöjä jotka herjas ja katteli pitkin nenän varttaan. Jotenkin voisin kuvitella että jos olisit kiusaajien esimies he mielistelisivät sinua minkä kerkiävät.

Vierailija
9/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaisin, mutta en ilkeilemalla – vaan olemalla tosi hyva pomo ja ehkapa katsomalla naita kiusaajia suoraan silmiin ja puhumaan asiasta. Siis keskustelisin asiasta avoimesti ja suoraan. Kysyisin heidan motiiveitaan ja sita tiesivatko he kuinka paljon he kiusaamisellaan satuttivat.

Voisinpa veikata, etta tama osaattaisi olla aika rankka paikka kiusaajille ja olisi mielenkiintoista miten he asiaan suhtautuisivat.

Tsemppia ap. Ota se tyopaikka , ala anna menneisyyden hairita, alaka jata tyotilaisuutta kayttamatta!

Vierailija
10/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta siitä kiusaamisesta on? eivät välttämättä ole enää ollenkaan samanlaisia ihmisiä kuin silloin, saattavat jopa katua kun tuli nuorena oltua tyhmä.

Vierailija
11/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit samassa työpaikassa usean entisen koulu"kaverisi" kanssa!

Vierailija
12/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pomo, mutta sanomalla suoraan, että en ole unohtanut heidän sanojaan, päässyt niistä kylläkin yli. Toivottavasti osaamme hoitaa työt hyvässä hengessä jne. Kaksi näistä naisista on samassa paikassa ja kaksi muuta ovat omissa "yksiköissä", mutta näkevät vähintään yhteisissä tilaisuuksissa toisiaan.

Itsetunnossa ei nyt ole mitään hätää ja toisaalta palan halusta päästä näyttämään, että olen menestynyt, minulla on komea,ihana mies, mutta toisaalta pelottaa juuri se, että ajattelen heidän nauravan minulle keskenään ja näillä ajatuksilla murennan omaa asemaani ja itsetuntoani. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan?

Ystäväni ehdotti, että annan kaikille vain heti potkut "taloustilanteeseen vedoten", niin saavat opetuksen ;)

Vierailija
13/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusaaja miksikään muutu. Sinuna kertoisin pomollesi kiusaajista. Siksi, että kun he aloittavat kiusaamisen, pomo uskoisi sinua.

Vierailija
14/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitäkin. Eikä sen koston tarvitsisi olla mitään näyttävää. Sanotaan nyt että jos tulee tilaisuus etenemiseen tai parempaan työpaikkaan, enpä olisi niin innokas näitä tyyppejä nostamaan. Tällä tasolla siis. Ei mitään pikkukiusaa. Minusta nyt vaan paha ansaitsee palkkansa ja minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Toisaalta jos teistä tulee kovinkin tuttuja, voihan olla että koko juttu menettää merkityksensä. Tosiaan ovat voineet hekin muuttua. Minä en kyllä menisi mitään suoraan puhumaan menneistä. Ja onhan siinäkin rangaistusta kylliksi, että sinä olet heidän pomonaan. Takuulla pikkusen sapettaa.

Vierailija
15/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit samassa työpaikassa usean entisen koulu"kaverisi" kanssa!

jonka tekisin mielelläni ja lasteni ja vanhempieni takia. Ja he ovat aina asuneet siellä. En halua paljastaa työpaikkaa, mutta ala on sellainen, jossa työskentelee monen erilaisen koulutuksen väki. Minä olisin näiden 4 esimies, yhteensä niitä tyttöjä siinä porukassa oli 8 tai 10.

Vierailija
16/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kostaisin olemalla heitä parempi :) En siis hieroisi menestystä heidän naamalleen, mutta esim. normaalin juttelun lomassa antaisin ymmärtää että olen onnellinen, hyvässä parisuhteessa jne jne. Siis tyyliin jonkun kysyessä viikonlopusta vastaisin:"Olipas ihanaa viettää kunnolla aikaa lapsen ja miehen kanssa". Ylipäänsä yrittäisin kertoa elämästäni mahdollisimman positiivisesti, en leuhkien mutta kuitenkin.

Ehkä kysyisin entisiltä kiusaajilta että miten heillä on mennyt sitten kouluaikojen jälkeen.

Vierailija
17/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää rajoittaa elämääni ja valintojani. Jos kerran työ kiinnostaa, niin etköhän selviä näistä naisistakin, miten he nyt sitten ovatkaan muuttuneet näiden kuluneiden vuosien aikana.

Vierailija
18/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä vaaka kallistuu edelleen työn ottamisen puolelle. Mies löysi jo netistä ihanan talonkin, niin ei tarvitsisi alkaa mihinkään rakennus-/remonttipuuhiin. Aikuisiahan tässä yritetään olla ja kai jokaista kaduttaa jokin asia menneisyydessään, ehkä heitäkin.

Ihan hyviä vastauksiahan täältä sai. Ystävä kehotti kysymään av-mammoilta, te kuulemma tiedätte kaiken ;)

ap (unohtui aikaisemmin laittaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan