Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä noin pieni ihminen...?

Vierailija
14.06.2010 |

onnistuu hukkaamaan noin paljon tutteja yhden päivän aikana :D (puhun mun 1-vuotiaastani joka jemmailee niitä ympäri taloa) Olen varma että kun joskus täältä muutetaan pois niin tutteja löytyy mitä ihmeellisimmistä lokosista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni saa niitä tungettua jonnekin sohvan alle. Haloo.

Vierailija
2/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa ihmettelen itsekin.. :) juuri eilen kaksi uutta tuttia ostin taas meidän 11kk herralle, en tiedä mihin se ne onnistuu piilottamaan aina.. ja olen etsinyt jokaikisen neliön tästä asunnosta mutta kun ei löydy ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainkain puoli tusinaa tuttia taas hukassa. Ei oo sängyn alla, ei oo sohvan alla... Eikä löydy mistään muualtakaan :O

Vierailija
4/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tutteja säilytetään meillä vain pinnasängyssä omassa purkissaan. "Iso" vauva ei tuttia päivisin tarvitse, eikä sitä pinnasängystä pääse itsekseen päivällä kaivelemaan. Toisaalta yöllä löytää purkista tutin itsekin pienellä opettelulla.

Päivisin en kanna tutteja mukana autossa tai kylässä. Hukkuu multa aina jonnekin ja niistä tulee aikuinenkin "henkisesti riippuvaiseksi" (tyyliin kotoa lähtiessä listaa tavaransa: onko mulla nyt rahat, puhelin, lompakko ja vesselin tutit?) Yksi huoli listassa vähemmän.

Nyt opetan meidän kohta yksivuotiasta kuopusta nukkumaan päiväunensa myös rattaissa ilman tuttia (autossa ja liikenteessä onnistuu jo hyvin).

Yötutista olisi myös tarkoitus pian raaskia luopua...

Vierailija
5/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pysyy parhaiten tallessa. En tiedä miksi mutta olen sen 3. tuttijemmailijan kanssa havainnut. Kerran tutti löytyi vhs-kasettikotelosta:)

Vierailija
6/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös äiti osallistuu jemmailuun. Tutteja löytyy käsilaukusta, takin taskusta, tv:n takaa... Unohdan kuin orava yli puolet kätköistä. :-)

Vierailija
7/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon että pitäkää tutit tuttiketjuissa kiinni. Ei mene tutit niin herkästi hukkaan - ei mahdu joka pikku rakoseen. Meillä ainakin toiminut, tosin joskus kieltämättä nuo ketjutkin hukkaantuvat/kulkeutuvat pojun mukana vaikka minne, mutta yleensä löytyvät!

Niin, ja yölläkin tutti pysyy tallessa kun tutti on ketjuineen yökkärissä kiinni.

Vierailija
8/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vuoden päästä siitä, kun muka viimeinen oli heitetty roskiin!

Vierailija
9/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tulostimesta

-kukkapenkeistä

-laatikoista

-tyynyliinan sisältä

-kengistä

-roskiksesta

-lelulaatikoista

-vhs-laitteen sisästä

-kaappien takaa, hellan takaa

-kahvinkeittimestä

-patterien takaa

-hattuhyllyltä

ja oma suosikkini vessanpöttö, sinne menee kaikki minkä käsiinsä saa kuten kaukosäätimet ja mun puhelin, hohhoh...

Vierailija
10/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuttia ja jos toinen on hukassa niin äippä melkein hysteerinen :)

Vierailija
11/11 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoinaan löytyi tutti myös vaipasta yöunien jäljiltä :D