G: Montako hakutulosta saat Googlesta haulla "etunimesi sukunimesi"?
Itseni kohdalla tulos on 50. Olen ainoa tämän niminen henkilö...
Kommentit (40)
tällä hetkellä uniikille nimelleni 675 hittiä - työtä ja harrastusta.
Menin just naimisiin, joten ei ole ehtinyt tälle nimelle pahemmin kertyä linkkejä ja kaimojakaan ei ole.
Miehen nimellä löytyykin noin 10000 linkkiä, tosin kaimoja on yksi tai kaksi. (Ja nimi oli siis lainausmerkeissä, ei hakenut erikseen etu- ja sukunimellä.)
Eivätkä liity minuun. Ilmeisesti 2 eri henkilöä. Mistä muuten tiedätte, ettei ole muita samannimisiä?
Eivätkä liity minuun. Ilmeisesti 2 eri henkilöä. Mistä muuten tiedätte, ettei ole muita samannimisiä?
kun tarkastaa noi kaikki ruhtinaalliset kuusi linkkiä:D Mulla on lisäksi sellainen nimiyhdistelmä, ettei sillä muutenkaan tule pahemmin kaimoja.
kaikki liittyvät jotenkin minuun.
Lainausmerkeillä vain kaksi.
Olen minäkin ainoa tämänniminen :)
eikä muilla ole samaa etunimeä kanssani.
mutta suurin osa tuntuu liittyvän yhteen ja samaan asiaan.
Meitä on kaksi tämän nimistä. Pikavilkaisulla noista linkeistä menee noin 1/3 mulle, 2/3 kaimalleni.
Antaa lukemaksi, mutta kun alkaa selaamaan sivuja, niin 95 jälkeen kysyy näytetäänkö haussa pois jätetyt sivut.
Meitä on käsittääkseni kaksi. Ekat hakutulokset koski mua ja mun harrastusta, loput olivat sen toisen, lähinnä suunnistustuloksia.
kun tarkastaa noi kaikki ruhtinaalliset kuusi linkkiä:D Mulla on lisäksi sellainen nimiyhdistelmä, ettei sillä muutenkaan tule pahemmin kaimoja.
ilman hipsukoita 13 700 kpl
ja toisinpäin hipsukoissa "sukunimi etunimi" 316 kpl.
mulla on aika tavallinen suomalainen etunimi ja sukunimi, ja noissa google-hauissa näkyy tulevan aika monta tulosta niin, että mun nimeni on kaksoisnimen osana (eli jos mun nimeni olisi vaikkapa Liisa Lehtonen, niin tuloksiin tulevat myös kaikki Anna-Liisa Lehtoset, Hanna-Liisa Lehtoset jne.).
. Mistä muuten tiedätte, ettei ole muita samannimisiä?
Mun sukunimisiä on Suomessa vain 22 ja etunimi on hyvin suomalainenn.
ja 9 oli tulos. ( niistä oli osumia minuun 8, yksi v. 1993 kuolleeseen mummooni =). Ilmeisesti tämä mummo-osuma oli sukututkimusjuttuja, mummon nimi kun ei ole lähellekään omani.
ne on joka ikinen _kastettu_ ?