G: Montako hakutulosta saat Googlesta haulla "etunimesi sukunimesi"?
Itseni kohdalla tulos on 50. Olen ainoa tämän niminen henkilö...
Kommentit (40)
Lisäksi 1480 saksankielistä. Etunimeni on saksan kielen feminiinin epämääräinen artikkeli ja sukunimeni voisi olla saksalainenkin vaikka onkin ihan suomen kielen sana.
ja kaikki koskevat nimenomaan minua, erittäin harvinainen etunimi-sukunimi -yhdistelmä
Olen myös ainoa omannimiseni, eli ne kaikki viittaa muhun...
Eivätkä liity minuun. Ilmeisesti 2 eri henkilöä. Mistä muuten tiedätte, ettei ole muita samannimisiä?
kun tarkastaa noi kaikki ruhtinaalliset kuusi linkkiä:D Mulla on lisäksi sellainen nimiyhdistelmä, ettei sillä muutenkaan tule pahemmin kaimoja.
Huh, aika paljon!? :D
Mutta loppupäässä sivuja tulee muita sukulaisiani ja heidän työjuttujaan, yms. (=sama sukunimi).
Meillä on pieni suku, 40 tämän nimistä, mutta olen ainoa etunimi-sukunimi, eli kaimoja ei ole. :)
joista minuun viittaa ehkä kolmas- tai neljäsosa?
Kaikki liittyy minuun. Kaimoja ei ole. Jos en olisi facebookissa niin hakutuloksia olisi 0.
about 9.360 results (0,28 seconds)
onpa siellä muutama kuvä näköjään ammattiin valmistumisen ja työni puolesta.
saan tulokseksi 7440 tulosta:( Joo, tusinanimi. Harmittaa, etten pitänyt omaa tyttösukunimeäni, joka on harvinainen. Kävi niin, että tavallinen etunimeni sai parikseen vielä tavallisemman sukunimen...
Ensimmäiset osumat ovat nimitysuutisiani sekä aiemmasta että nykyisestä työpaikastani sekä nykyisessä työpaikassani yhteystietoni ym sellaiset. Sen jälkeen facebookista löytyy saman niminen (minä en siellä ole) jne. Ensimmäistä hakusivua pidemmälle en katsonut.
vaikka ei ole muita samannimisiä. Suurin osa noista on viitteitä juttuihin joiden teossa olen ollut mukana, harrastukseen (nimeni esiintyy usein erilaisissa jutuissa ja katsauksissa) ja valokuviini.
meitä on kaksi, tosin toinen ilmeisesti alakoululainen
Ja mun nimisiä (etunimi) on kastettu ka
muuten hakee myös erikseen pelkät etu- ja sukunimet ja määrä siksi huikea.
Ilmeisesti siis aika vähän, tyyliin 20-40, kun ei monellakaan ole kauhean montaa kaimaa.
Mun sukunimeä on alle 500 (elossa, miehet+naiset), ja meitä samannimisiä näyttäisi olevan 3 ainakin. Plus sitten jos on vielä muita joita ei googlessa ole. (kun ei google minustakaan tiedä)
Ilmoittautukaa nyt joku jolla on about kymmenen kaimaa.. Kenellä on eniten :)