Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te ratkutatte ratkutuksesta päästyännekin tuota hokemaa että tupakointi on jokaisen oma asia?

Vierailija
24.09.2005 |

joo onhan se niin mutta eikö se muka ole lainkaan sen vauvan asia?

Toisaalta tuo ajatusmalli ja lauseen hoenta sopii hyvin tyyliinne koska kuvastaahan se erinomaisesti sitä itsekästä linjaa mikä teillä on päällä,lapsesta viis kunhan oma nautinto tulee tyydytettyä.

Vastenmielistä!!!!!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihmeellistä toi ainainen uikutus että se on jokaisen oma asia polttaako raskaana ollessa vai ei. Ettekö te yhtään ajattele omaa napaanne pidemmälle? Ensinnäkin te pilaatte oman terveytenne, ei siinä mitään jos siltä tuntuu, MUTTA siinä samalla te pilaatte syntymättömän lapsene elämän!!! MIETTIKÄÄ!!! kuulostaapa todella viisaalta ja vastuuntuntoiselta hommalta, eikö ois parempi jättää ne lapset tekemättä jos ei ton vertaa tajua.

Eikö sen jokainen aikuinen ymmärrä ettei vauvat/lapset osaa huolehtia itsestään, se on äidin velvollisuus huolehti vauvan hyvinvoinnista raskausaikana. Siis minkähän helevetin takia te tupakoivat äipät sitten altistatte vauvanne yhdelle maailman vaarallisimmalle myrkylle!!?? Haluaisin kuulla todella hyviä perusteluja asiaan!

Niin ja enkä sitten ole täällä vaahtoamassa asiasta josta en tiedä mitään, kokemusta asiata on.

Olen mies, itselläni 2 lasta ja poltanut jo kauan ja paljon, mutta se ON minun oma päätös, en ole sillä muiden elämiä vaarantamassa tai pilaamassa, en ainakaan puolustuskyvyttömien. Koska jokainen voi aina ajatella missä ja milloin sen tupakkinsa polttaa.

Vierailija
22/24 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihmeellistä toi ainainen uikutus että se on jokaisen oma asia polttaako raskaana ollessa vai ei. Ettekö te yhtään ajattele omaa napaanne pidemmälle? Ensinnäkin te pilaatte oman terveytenne, ei siinä mitään jos siltä tuntuu, MUTTA siinä samalla te pilaatte syntymättömän lapsene elämän!!! MIETTIKÄÄ!!! kuulostaapa todella viisaalta ja vastuuntuntoiselta hommalta, eikö ois parempi jättää ne lapset tekemättä jos ei ton vertaa tajua.

Eikö sen jokainen aikuinen ymmärrä ettei vauvat/lapset osaa huolehtia itsestään, se on äidin velvollisuus huolehti vauvan hyvinvoinnista raskausaikana. Siis minkähän helevetin takia te tupakoivat äipät sitten altistatte vauvanne yhdelle maailman vaarallisimmalle myrkylle!!?? Haluaisin kuulla todella hyviä perusteluja asiaan!

Niin ja enkä sitten ole täällä vaahtoamassa asiasta josta en tiedä mitään, kokemusta asiata on.

Olen mies, itselläni 2 lasta ja poltanut jo kauan ja paljon, mutta se ON minun oma päätös, en ole sillä muiden elämiä vaarantamassa tai pilaamassa, en ainakaan puolustuskyvyttömien. Koska jokainen voi aina ajatella missä ja milloin sen tupakkinsa polttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/24 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mielenkiintoista miten röökimammat puolustavat itsään johdattamalla keskustelun täysin hakoteille :)"

No jos itse aiheesta tulee 6-0 takkiin niin pakkohan se keskustelu on kääntää jonnekkin muuallae :-)

" Jos täälä kerran on korkeasti kouluttetuja fiksuja naisia, voisitte herättää nämä tupakoivat vätykset ajattelemaan asiaa varovaisemmin"

No sanoisin että tupakoivista odottajista aika pieni osa on korkeasti koulutettuja.

" Tällaisen vastauksen julkaisu kyllä kertoo väkisin jo aika paljon kirjoittajasta, joten aloittakaa keskustelu vähemmän provokatiivisesti että myös verbaalisesti heikommat henkilöt saavat keskustelusta kiinni."

Itse aihe on niin tulenarka että se nyt ei hirveesti auta vaikka miten hellävarasti aloittaa. Sitten kun syöpäpuikkoprikaati huomaa olevansa nurkassa niin sitten seuraa luonnollisesti

a) Huolehdi omista asioistasi, on jokaisen oma asia jos polttaa tai ei

b) Oletko itse niin täydelllinen?

c) Setäni vanha kämppis on lääkäri ja se sanoi että on OK että polttaa

d) Keskity vakavampiin asioihin kuten huumeäidit

e) Kaikki tuntemani röökimammat ovat synnyttäneet terveitä lapsia

f) Parempi tupakoiva äiti kun suvaitsematon/vaahtoava/jne.