Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudun aina tähän tilanteeseen?

Vierailija
14.06.2010 |

Aina suuremmassa porukassa, esim. opiskeluaikana tai työpaikalla, ajaudun tilanteeseen jossa tunnen että jotkut henkilöt hyvin voimakkaasti eivät pidä minusta. Tämä tunne sitten saa aikaan kaikenlaisia ikäviä ilmiöitä, minun voi esim. olla hyvin vaikea olla tälläisten henkilöiden lähellä enkä osaa käyttäytyä luonnollisesti. Ajattelin juuri opiskeluaikoja ja totesin, että pidän hyvin harvan kanssa enää yhteyttä. Paljon enemmän tuntuu olevan heitä, jotka eivät edes haluaisi pitää minuun yhteyttä koska eivät pitäneet minusta/en kuulunut porukkaan.

Olin aikanaan koulukiusattu ja luulen, että tämä osaltaan vaikuttaa siihen että etsin herkästi merkkejä siitä pitävätkö muut minusta vai eivät. Miten pääsisin tästä eroon? Alan luonnollisesti itse paisutella tilannetta, jos tunnen joutuneeni ns. "epäsuosioon", ajaudun takaisin siihen kouluaikaiseen kiusattuna olemisen tunnelmaan ja kuvittelen mitä kaikkea vastapuoli voikaan minusta selän takana sanoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se kaikki on vain sinun pääsi sisällä?

Mitä jos tulkitset toisten ihmisten käyttäytymistä väärin?

Mitä jos nämä kyseiset ihmiset ajattelevatkin sinusta samantekevää, eivät siis kielteisesti, vaikkeivat myönteisestikään?

Et voi olla aina oikeassa. Et vain voi. Muista, että ongelma voi olla sinun pääkopassakin.

Vierailija
2/2 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se kaikki on vain sinun pääsi sisällä?

Mitä jos tulkitset toisten ihmisten käyttäytymistä väärin?

Mitä jos nämä kyseiset ihmiset ajattelevatkin sinusta samantekevää, eivät siis kielteisesti, vaikkeivat myönteisestikään?

Et voi olla aina oikeassa. Et vain voi. Muista, että ongelma voi olla sinun pääkopassakin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi