Johanna Kurkela mitä pidätte?
Kommentit (38)
En pidä ollenkaan, en vain voi sille mitään. Tapasin erään miehen syksyllä ja soittelimme ja lähettelimme tekstiviestejä, välimatkaa oli 600km. Mies kertoi kuunnelleensa Johanna Kurkelan levyä ja ajatelleensa minua, meni maku koko mieheen. Minusta on kauhea ajatus, että joku miehinen mies kuuntelee Johanna Kurkelaa..ne laulut ovat niin yli-imeliä, että huhhuh.. En ole tosin kovin monia kuullut, muutama riittää..
En pidä ollenkaan, en vain voi sille mitään. Tapasin erään miehen syksyllä ja soittelimme ja lähettelimme tekstiviestejä, välimatkaa oli 600km. Mies kertoi kuunnelleensa Johanna Kurkelan levyä ja ajatelleensa minua, meni maku koko mieheen. Minusta on kauhea ajatus, että joku miehinen mies kuuntelee Johanna Kurkelaa..ne laulut ovat niin yli-imeliä, että huhhuh.. En ole tosin kovin monia kuullut, muutama riittää..
Tykkään mutta en kehtaisi koskaan myöntää kellekään irl. Kuuntelen mp3-soittimesta, tosin muutaman kappaleen jälkeen alkaa tympimään.
tämä minun oli myös nettituttavuus! nyt selvitetään onko kyseessä sama tyyppi! :D nimikirjaimet A:U.?
t:26
Nolo nimenomaan. Ei aikuinen nainen kestätota siirappia.
Sanat eivät riitä kertomaan...miten karmea hän onkaan. En siis voi sietää kyseistä laulajaa. Jos radiosta tulee Kurkelaa, kanava kääntyy heti. Ärsyttävää kimitystä!
http://yle.fi/uutiset/laulaja_johanna_kurkela_hyva_joululaulu_riipii_syvalta_mutta_kohottaa_taivaisiin_asti/6974266
Pidän, mutta kaikki kappaleet kuulostavat samalta.
En ole kuullut kuin joitakin biisejä mutta pidän hänen äänestään.
Vaikka on kaunis nainen, puuttuu seksikkyys ja karisma täysin. Tylsä ja tekopyhä. Ässä särähtää korvaan.
22!mistä kaupungista tämä mies oli?? mä nimittäin törmäsin samanlaiseen mieheen...
22 ja 26!
XD Minullakin on kokemus nettituttavuudesta, joka soitti minulle Johanna Kurkelan biisejä ja yritti niillät ehdä vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Laulakaa itse paremmin!
Sulla meni sitten muutama vuosi tuota kommenttia miettiessä.
taitavasti laulaa, ei onnistu esimerkiksi "huippuartisti"kchisulta" ja "pmmpi miralta"
Pidän kyllä joistakin kappaleista erityisesti kahdelta uudemmalta levyltä, esim. Satojen merien näkijä, Rakkauslaulu, Muita enemmän, Sudenmorsian, Oothan tässä vielä huomenna. Yleisesti ottaen mun musiikkimaku on metallipainotteinen, mutta välillä tollasta rakkausaiheista hempeilyä on kiva kuunnella ja siihen tarkoitukseen Kurkela on musta yksi parhaista. Ovat muuten näyttävä pari Tuomas Holopaisen aknssa.