Voi jos vaan jaksaisi niin tekeisin itselleni vaatteita!
Vaan kun on niin laiska luonne, etten millään saa toimeksi! Suunnittelen kyllä, ostan kankaita ja kaavojakin mutta sitten moni jää roikkumaan ja roikkumaan ...
Joskus saan jotakin tehtyä mutta tahtoisin tehdä paljon enemmän! Mistä ihmeestä saisin inspistä ja tarmoa?!
Kommentit (5)
järjestä ompelemiselle oma paikka. Kunnon leikkuupöytä ja kone koko ajan esillä. Se auttaa tosi paljon kun ei tarvitse joka kerta aloittaa alusta, kaivat koneen esille, raivaat keittiön pöydän että mahdut piirtämään kaavat ja leikkaamaan kankaat ja sitten siirrät sen koneen siihen. Ruoan ajaksi taas siivoat kaikki pois ja syötyänne järjestät ompelukset takaisin. Kun saat hommasi valmiiksi niin sitten taas siivoat kaikki kaappiin piiloon.
On mulla ainakin todellinen inspiksen tappaja. Haaveilen yhdestä huoneesta lisää, että sais kaikki olla esillä, eikä aina tarttis kaikkee siivota kaappiin piiloon.
ja tyhjentää joku pöytä ja sitten taas kerätä ne pois lopuksi.
Ei voi antaa ompelukoneen ja keskeneräisen työn montaa päivää olla odottamassa.
Ei ole kunnon ompelupaikkaa, joten homman aloittaminen tuntuu ylitsepääsemättömältä.
Juuri viimeisen kuukauden aikana olen ollut erityisen tuottelias. Ompelin kaksi pellavajakkupukua itselle, molemmille lapsille "hienostelutakit" kesäksi ja juhlavaatesetit. Nyt tuntuu, että innostus tyssäsi taas ihan kuin seinään. En tiedä, miksi?
Oli sitä tilaa tehdä. Jonkin verran tulee tehtyä mutta kyllä tuo lattialla kykkiminen kaavojen ja kankaiden kanssa käy pikkusen jo ottamaan pattiin.
Samat on haaveet, saispa kunnon työhuoneen niin vois tehdä ehkä pikkuisen lisätulojakin ompelemalla.
se on TEKSISIN
Enpä nyt menis vannomaan. :)
järjestä ompelemiselle oma paikka. Kunnon leikkuupöytä ja kone koko ajan esillä. Se auttaa tosi paljon kun ei tarvitse joka kerta aloittaa alusta, kaivat koneen esille, raivaat keittiön pöydän että mahdut piirtämään kaavat ja leikkaamaan kankaat ja sitten siirrät sen koneen siihen. Ruoan ajaksi taas siivoat kaikki pois ja syötyänne järjestät ompelukset takaisin. Kun saat hommasi valmiiksi niin sitten taas siivoat kaikki kaappiin piiloon.
On mulla ainakin todellinen inspiksen tappaja. Haaveilen yhdestä huoneesta lisää, että sais kaikki olla esillä, eikä aina tarttis kaikkee siivota kaappiin piiloon.