Johanna Kurkela mitä pidätte?
Kommentit (38)
Kuuntelen mp3-soittimella vain rauhallista musiikkia jota en muuten välttämättä kuuntelisi lainkaan.
Kuulostaa omaan korvaanikin vanhalta mummolta. En tykkää. Liian pikkusievää.
En erota kappaleita toisistaan, koska Kurkela kuulostaa aina samalta oli laulu mikä tahansa. Varmaan nätti ja kuulakas ääni, mutta ei vaan jaksa kuunnella.
Laulut kivoja ja osa jopa hyviä, mutta livenä en halua nähdä... jotenkin ne "olen niin keijukainen ja metsänhenki"-tyyliset haihattelut, joita on haastatteluista saanut lukea, alkavat ärsyttämään! Toisaalta, onpahan ainakin erilainen imago, kuin vaikkapa Hynysellä :DD
En jaksaisi kuunnella häntä levyllistä. Pari hyvää kappaletta, mutta se "oo mulla on eteerinen ääni ja suhiseva ässä" alkaa rassaamaan liikaa.
Hirveesti ässssssiä tässsss kässssssärissssssä..... (suhuässsssiä)
"Johanna todella tuntuu tarkkaan miettivän millä sanoin itseään edustaa. Jos vaan osaa oikein kuunnella, tai sattuu tuntemaan henkilöä vähääkään, hommasta paistaa tekopyhyys läpi ja pahasti. En voinut olla nauramatta kun kuulin tuosta marttakerhoon liittymisestä :D Johanna on patalaiska ja siivoton ihminen ja tämän voin sanoa olevan 100%:n varmaa tietoa, sillä olen hänen elämäntapansa nähnyt. Kuulema erään haastattelun mukaan pitää ruuan laitostakin :D Aivan niin..."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8938143
Itselleni tulee mieleen wicca-uskonto ja tuo keijukaismaisuus taitaa liittyä myös ko. uskontoon?
Itselleni tulee mieleen wicca-uskonto ja tuo keijukaismaisuus taitaa liittyä myös ko. uskontoon?
Kuunteleeko joku oikeasti Kurkelan musiikkia?
Sitä mieltä, että radiokanava vaihtuu nopeasti, jos sattuu soimaan.
Sitä mieltä, että radiokanava vaihtuu nopeasti, jos sattuu soimaan.
Totta ässä on niinkuin vanhan naisen tekohampailla tehty
näitä hempeitä rakkauslauluja esittäviä naisia alkaa olla jo liikaa
toivottavasti ei toteudu rakkaani ja mun välillä...:( Olisi jo toinen kerta kun joudumme luopumaan toisistamme.
Mutta harmittaa hieman, että kappaleet eivät sitten oikein ole mun makuuni. Liian iskelmätyyppistä. Noin hienolla äänellä ja upeilla taidoilla voisi esittää muutakin kuin puoli-iskelmää.
Oon fanittanut jo heti eka levystä asti:) Mun mielestä tällä hetkellä Suomen paras laulaja!!