Tunnustanpa nyt
Yleisessä vessassa käydessäni en istu rinkalle, vaan treenaan reisilihaksiani. Jos sattuu pissaa loiskumaan rinkalle, pyyhin sen samalla paperilla, millä pyyhin pilluni/pyllyni.
Niin, että se pytty on sitten saastunut teille, jotka istutte suoraan rinkalle vuoraamatta ensin paperilla. Toivottavasti teillä on desinfioivia pyyhkeitä mukana.
Pakko oli tunnustaa!!
Kommentit (28)
en halua että koskee niihin likaisiin nuppeihin
2
ollaan ulospäin toosi siistejä ja kauniisti puettuja letit suorassa. koti puhdas ja sisustussuunnittelijan avustamana sisustettu. JA MÄ KUSEN RINKULALLE YLEISISS VESKISSÄ ja pyyhin sitä pissaa joka paikkaan!!!!!!!!!!!!!!!! HEHEHEHEHEHEHEH
2
Tätini sai satiaisia sairaalan vessasta, ja tämä juttu tutkittiin!!!!
Minä nostan rinkulan ylös vessapaperi vuorauksena ja silloin ei mun kusitipat ketään haittaa. Nuppia painan uudella paperilla ja vessan lukon avaan sillä samalla, ei-kusisella. Minun heikkouteni on, että jätän usein rinkulan ylös naistenvessassakin, mutta tietääpähän seuraava, että ei ole KUSITIPPOJA varmasti reunuksella.
Jos joudun istumaan, esim. kakkahädän vuoksi, niin käsidesifiointiainetta otan laukusta ja pesen rinkulan. Koska mulle ei kelpaa edes puhtaalla paperilla pyyhitty rinkula. HYI! Saastaiset koirat, ei mitään tapoja.
Vierailija:
. HYI! Saastaiset koirat, ei mitään tapoja.
niin vessasta ei kyllä tauteja saa. Meikku on ihan normaalisti pöntöllä istuen tehnyt tarpeensa mitä kamalimissa loukoissa enkä ole ikinä sairastanut mitään alapään tauteja. Sama juttu yleisten saunojen kanssa. Ei sieltä saa tartuntaa. Mutta jos joku nyt välttämättä haluaa kusta seisaaltaan niin nostakoon sen renkaan ylös. Tässä asiassa kannattaa ottaa oppia miehiltä.