Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustanpa nyt

Vierailija
21.09.2005 |

Yleisessä vessassa käydessäni en istu rinkalle, vaan treenaan reisilihaksiani. Jos sattuu pissaa loiskumaan rinkalle, pyyhin sen samalla paperilla, millä pyyhin pilluni/pyllyni.

Niin, että se pytty on sitten saastunut teille, jotka istutte suoraan rinkalle vuoraamatta ensin paperilla. Toivottavasti teillä on desinfioivia pyyhkeitä mukana.

Pakko oli tunnustaa!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vessasta ei kyllä tauteja saa. Meikku on ihan normaalisti pöntöllä istuen tehnyt tarpeensa mitä kamalimissa loukoissa enkä ole ikinä sairastanut mitään alapään tauteja. Sama juttu yleisten saunojen kanssa. Ei sieltä saa tartuntaa. Mutta jos joku nyt välttämättä haluaa kusta seisaaltaan niin nostakoon sen renkaan ylös. Tässä asiassa kannattaa ottaa oppia miehiltä.

Vierailija
22/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua että koskee niihin likaisiin nuppeihin

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta.

Vierailija
24/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ulospäin toosi siistejä ja kauniisti puettuja letit suorassa. koti puhdas ja sisustussuunnittelijan avustamana sisustettu. JA MÄ KUSEN RINKULALLE YLEISISS VESKISSÄ ja pyyhin sitä pissaa joka paikkaan!!!!!!!!!!!!!!!! HEHEHEHEHEHEHEH

2

Vierailija
25/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini sai satiaisia sairaalan vessasta, ja tämä juttu tutkittiin!!!!

Vierailija
27/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan rinkulan ylös vessapaperi vuorauksena ja silloin ei mun kusitipat ketään haittaa. Nuppia painan uudella paperilla ja vessan lukon avaan sillä samalla, ei-kusisella. Minun heikkouteni on, että jätän usein rinkulan ylös naistenvessassakin, mutta tietääpähän seuraava, että ei ole KUSITIPPOJA varmasti reunuksella.

Jos joudun istumaan, esim. kakkahädän vuoksi, niin käsidesifiointiainetta otan laukusta ja pesen rinkulan. Koska mulle ei kelpaa edes puhtaalla paperilla pyyhitty rinkula. HYI! Saastaiset koirat, ei mitään tapoja.

Vierailija
28/28 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. HYI! Saastaiset koirat, ei mitään tapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän