Jaah.. rippilapsen äiti veti drinksuja juhlissa.
Tiedän toki ihmisen persoksi viinalle, mutta että lapsen juhlissa pitää koko ajan olla viinalasi esillä ja vielä juhlaväelle kertoilla, että meinaa tässä muutaman "mukillisen" vetää vielä.. Eikä kyseessä ole mikään booli tms, mikä olisi vieraillekin tarjolla vaan ihan oma lasi täynnä viinaa+ blandista.
Sanokaa mitä sanotte, mutta musta ei oikein sopinut juhlan luonteeseen.
Kommentit (11)
Jos kyseessä on alkoholiongelmainen niin hänelle on yksi hailee, mitkä juhlat on kyseessä. Ja jos ei kehtaa juoda muiden nähden, piilottaa juomat vaikka kylppärin meikkipussiin.
Huolehdi sinä ap. vain omasta alkoholinkäytöstäsi.
Sitä ei tarvitse olla tarjollakaan. Ryyppyjuhlat on sitten erikseen!
eikö rippijuhlissa saisi aikuiset nauttia paria lasillista vai mikä se ongelma on?
Ongelma on siis se, että minusta lapsen (mitä ripille päässyt vielä on) juhlissa ei kuuluuisi olla alkoholia tarjolla. Ja se, että emäntä tissutteli itsekseen, vieraille ei tarjottu. JOS nyt lapsen juhlassa alkoholia halutaan pitää tarjolla, niin sitten reilusti boolimalja tai kuohuviinilasit tarjolle kaikille halukkaille.
ap
Ymmärrän, että et voi käsittää tällaisen ilmiön olemassaoloa (juodaan esim. kaksi lasillista). Mutta tällaiseenkin ihmeeseen olen elämässäni törmännyt! Ajatella.
No mä en ymmärrä ollenkaan et lapsen juhlissa vedetään viinaa.Sitä ei tarvitse olla tarjollakaan. Ryyppyjuhlat on sitten erikseen!
Ongelma on siis se, että minusta lapsen (mitä ripille päässyt vielä on) juhlissa ei kuuluuisi olla alkoholia tarjolla. Ja se, että emäntä tissutteli itsekseen, vieraille ei tarjottu. JOS nyt lapsen juhlassa alkoholia halutaan pitää tarjolla, niin sitten reilusti boolimalja tai kuohuviinilasit tarjolle kaikille halukkaille.
ap
Siis että lapsen juhlassa ei saisi tarjota alkoholia. Mutta se, että emäntä itse juo eikä tarjoa vieraille, on ala-arvoista käytöstä. Siitä samaa mieltä. Mahtaa sulla ap olla "kiva" tuttavapiiri/suku...
Mutta tietysti sitä tarjoillaan kaikille sitten :-)
[i Mahtaa sulla ap olla "kiva" tuttavapiiri/suku...
[/quote]
sekä rippi että yo. Eikä vanhemmillani edes ollut alkoholiongelmaa - en vain halunnut että aikuiset juo mun juhlissani. Kielsin myös nurkantakaispullot miehiltä. Hyvät juhlat oli ja juhlakalun oloiset. Eli ei alkoholi KUULU juhliin jos ei itse halua.
sekä rippi että yo. Eikä vanhemmillani edes ollut alkoholiongelmaa - en vain halunnut että aikuiset juo mun juhlissani. Kielsin myös nurkantakaispullot miehiltä. Hyvät juhlat oli ja juhlakalun oloiset. Eli ei alkoholi KUULU juhliin jos ei itse halua.
jos vanhemmat ei pysty juhlimaan edes minun juhlapäivää ilman alkoholia niin olkoot juhlimatta.
Minun juhlissani ei sitten tarjottu alkoholia. Ei edes ylioppilasjuhlissa. Onneksi vieraat kuitenkin viihtyivät ilmankin ja pitivät jopa hauskaa ilman alkoholia.
ei minkään satunnaisen vieraan, kuten ap ilmeisesti oli. Hiukan eri asia.
eikö rippijuhlissa saisi aikuiset nauttia paria lasillista vai mikä se ongelma on?