onko seksittömyys parisuhteessa
mielestänne merkki huonosta suhteesta.
Kuinka usein rakastelette?
Meillä noin kerran kuussa..
Kommentit (28)
Molempien mielestä se on ihan sopivasti ainakin tässä elämäntilanteessa
Kaikillehan seksi ei ole yhtä tärkeää, jos molemmille seksiksi riittää satunnaiset kerrat niin ei se tee parisuhteesta huonoa. Ja harvat seksikerrat voivat olla myös seurausta esim. sairaudesta, eikä sekään ole mikään huonoon suhteeseen tuomitseva seikka. Lisäksi vaikuttaa ikä, varmaan harva eläkeiässä oleva pariskunta on hirveitä seksihirmuja :)
Meillä seksiä moneen verrattuna kohtuu harvoin, 1-2 kertaa viikossa, tosin vaihtelee. Nyt on ollut n. kerran viikossa, kun meis tekee keikkatyötä ja on kotona vain viikonloppuisin. Joskus on ollut vain kerran kuussa, joskus on melkein joka päivä, itse olisin vähän innokkaampi kuin mies mutta olen silti ihan tyytyväinen tilanteeseen. Aina ei jaksa jos on kiirettä tai muuta stressiä, ja on ihan okei kieltäytyä kunhan sitä ei tee koko ajan. Lisäks meillä on muunlaista fyysistä läheisyyttä joka päivä kun olemme yhdessä: halaamme, pussaamme, paijaamme jne. Ja tietty henkinen läheisyys on se tärkein.
eikä voisi vähempää kiinnostaa. Muutenkin menee päin persettä.
Nykyisin seksiä 0-4 kertaa kuukaudessa. Ei innosta kai kumpaakaan. Alussa oltiin kuin kanit :)
Jos molemmat haluaa harvoin, niin mikäs vika siinä sitten? Eiköhän molemmat ole silloin tyytyväisiäkin.
Eri juttu, jos toinen haluaa joka päivä ja toinen kerran kuukaudessa. Sitten voi muodostua ongelmia, koska kompromissitkaan eivät luultavasti tyydytä kumpaakaan (nimim. näin meillä ja meillä kerran viikossa).
kunnossa mitä useammin niitä käyttää
"Meillä seksiä kohtuu harvoin, 1-2 kertaa viikossa". Jos saisin kerran kahdessa viikossa, olisin taivaissa ja olis seksielämää. Juuri laskin että viikonloppuna edellisestä kerrasta tulee taas sen 10 viikkoa, sitä edellisestä oli 11...käämi palaa...tää on ongelma joka ei tunnu korjaantuvan.
Seuraavan kerran meillä on varmaan seksiä ensi keväänä. Jos on. Olen nainen. Naimisissa. Pieni lapsi. Hyvännäköinen, ainakin kehuttu. Alle 30 vuotias.
tai jos molempien mielestä tilanne on ok, niin ei sitten. Meillä on seksiä varmaan 1-2 kuussa ja se parisuhteen osa-alue on mun mielestä "huono".
Toi 4 kertaa päivässä on kyllä ihan liioittelua.