Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset polttarit teillä oli?

Vierailija
13.06.2010 |

Tykkäsitkö?

Itsellä oli pienimuotoista kivaa järjestetty, olin raskaana, joten ehkä siksi ei mitään kovin ihmeellistä. :)

Tyttökaverit vei uimaan (minulle oli kyllä varattu "kaunis" vaaleanpunainen uikkari, kun tiesivät, etten väristä pidä) ja saunottiin, käytiin syömässä.

Millaiset teillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli muistutus yksinäisyydestäni. Harvoista kavereistani tasan yksi muisti häitäni.

Vierailija
2/4 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ilta steissille. Kaksi asiakasta sain - käytiin Assan vessassa ja ansaitsin 200 euroa. Ei hassumpi keikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puettiin "maitotytöksi" (olen maalta) eli nättiin mekkoon, palmikot hiuksiin ja maitotonkka mukaan. Sitten ajamaan mikroautoilla radalle, sieltä tanssitunnille (tosi hauskaa, osaava tanssisetä opetti paritansseja ja mä opin nopeasti!) ja sitten rantamökille, joss morsiussaunaa, uintia ja syömistä & juomista. Huippukivaa ja ihanat ystävät mukana! Olen tosi kiitollinen vielä 10 vuoden jälkeen :)

Vierailija
4/4 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla klo 10 kaverit oli oven takana, tuli ihan yllätyksenä! Sanoivat että on 5min aikaa ja sitten lähdetään. Veivät mut ensin kosmetologille, joka meikkas mut ja sain hienot irtoripset ja kaikki :D sitten pukivat mun päälle hienon puvun, jonka olivat itse tehneet. Sen jälkeen kierrettiin mm. mun edelliset asunnot joissa olin siis aikaisemmin asunut, ja piti sitten soittaa ovikelloa ja kerätä kaikista paikoista mukaan jotain krääsää ("Jotain uutta, jotain vanhaa.. jne jotka sitten häissä laitettiin hääauton perään roikkumaan) Sitten käytiin meidän vanhalla yläasteella, ja jouduin pitämään puheen opettajille opettajienhuoneessa, jonka kaverit olivat valmiiksi kirjoittaneet... se oli aika hulvatonta :)

Sitten pääsin hierojalle, käytiin syömässä jne. Lopulta mut laitettiin autoon ja lähdettiin ajamaan jonnekin - ei kerrottu minne ollaan menossa eikä mitään. Lopulta päädyttiin kaverin mökille, jossa oli myös mun mies kavereineen juhlimassa hänen yllätyspolttareitaan. Eli lopuksi meidän kummankin polttariporukat yhdistettiin ja ryypättiin siellä mökillä ja meille oli laitettu hieno "sviitti" sinne yläkertaan :) Oli ikimuistoiset polttarit!