Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat elämältäsi? Onko se sinulle kirkas ajatus vai etsitkö vielä?

Vierailija
13.06.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa asia jonka tiedän. Mutta miten, ei hajuakaan. En tiedä mitä työtä haluaisin tehdä. En ole varma olenko sittenkään oikean miehen kanssa. Lapsia ei vielä ole, mutta kohta pitäisi kai hankkia. Kun en vaan ole varma, onko mies se oikea...

Aika hukassa siis olen.

Vierailija
2/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus puuttuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä, rakkutta, perhe, koti, mies ja lapset sekä riittävä toimeentulo.

Vierailija
4/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, talo, autot, koira, onni ja rakkautta. Kunnes tuli mies ja halusi eron.

Minulle jäi talo, auto, lapset, koira ja ikävä.

Siis toivon elämääni rakkutta, ihailua ja tulot millä kustantaa tämä elämä..

Vierailija
5/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän miten saan sen. Tähän mennessä olen saanut kaiken mitä olen halunnut, ja paljon sen päällekin. Olen saanut rikkaita elämänkokemuksia, työn joka antaa paljon, jossa on mahdollisuus edetä, ja jossa tiedän pärjääväni erittäin hyvin. Olen saanut aviomiehen, rakkautta ja seitsemän vuoden toivomisen jälkeen mahassani on oma vauvani kasvamassa.

Saan elää paikkakunnalla, joka lumoaa ympäristöllään, kauneudellaan ja luo lapselleni hienon kasvuympäristön. Saan vihdoinkin elää elämää, jossa minua rakastetaan sellaisena kuin olen.

Elämässäni on kaikki hyvin ja olen onnellinen. Mielestäni se on elämän tarkoitus; nauttia jokaisesta päivästä, olla kiitollinen jokaisesta päivästä, löytää elämisen kauneus arkipäivistä.

En ole rikas enkä kuuluisa, mutta elämäni on rikasta, ja kiitän Jumalaa jokapäivä kaikesta siitä mitä olen saanut ja saan osakseni.

Ihmiset niin valitettavan usein tuntuvat kulkevan laput silmillä, huomaamatta iloa ympärillään. itse löydän elämisen kauneuden arkisissa asioissa, minulla on aikaa pysähtyä ihailemaan kukkien kauneutta, sateen jälkeistä ruohikon tuoksua, auringon paahtamaa peltoa, puiden kukintojen tuoksua, rakastamaani ihmistä.

Mikä muu voisi olla tärkeämpää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän